Er gift i Thailand med Kasinee - ingen aldersproblemer - men problemer med mistænkeliggørelse.
Har 2 børn i dk med tidl kone fra Thailand.
Udlændingeservice kræver derfor - til trods for, at man skriver under på Tro og Love, at ex-kone skal verificere ens udtalelser omkr. samvær med fælles børn.
Pga. ikke oveholdte aftaler af sagsbehandler i US. formaster jeg mig til, at skrive en forespørgsel/klage omkr deres håndtering af sagerne. På dette tidspunkt er jeg blevet bekendt med, at de HAR modtaget brev fra min ex-kone omkr. mit samvær med vores fælles børn.
Den samme sagsbehandler som svarer på denne forespørgsel/klage, og for iøvrigt ellers ikke har haft med sagen af gøre, sender nu endnu et brev til min ex-kone !! Nu kræver han, at fp verificeret, at hun har skrevet - og underskrevet det brev hun har sendt til Dem tidl. !!!
Hans begrundelse er : at brevet er for stilistisk og grammatisk korrekt !!!
Min ex-kon har været i dk. siden 1994 og har nu Dansk statsborgerskab.
Kan det være rigtigt, at man i US åbenbart har forskellige gradueringer af Dansk Statsborgerskab ???
Kan man fra US. side tillade sig, at komme med så grove beskyldninger som Dokumentfalsk og Falsk underskrift uden at undebygge dette - gå vidre med det til f.eks. politiet for, at få det afklaret ???
vh. Finn og Kasinee - der sidder i US forhalingsmaskine
Udlændinge"service" mistænkliggørelse
-
ABJ78