Hej alle derude,
jeg har hurtigst mulig brug for en billig lejlighed i malmö.
Har skrevet mig på mange forskellige sider, snart over et år, man har intet fået ud af det.
Håber der er nogen som han hjælpe!
Dudu
Søger lejlighed i Malmö
Re: Søger lejlighed i Malmö
Tak for dit indlæg DBS, men jeg tror altså ikke på at jeg kan få en lejlighed via disse sider, har snart været skrevet op på en af siderne i snart et år, uden nogen form for resultat.
Hvis der er en som har købt en lejlighed, og som gerne vil udleje den, vil JEG MEGET GERNE LEJE DEN!!!
Da jeg skal begynde at studere enten til feb eller efter sommer, synes jeg at det er langt at pendle fra Landskrona til København.
Hvis der er en som har købt en lejlighed, og som gerne vil udleje den, vil JEG MEGET GERNE LEJE DEN!!!
Da jeg skal begynde at studere enten til feb eller efter sommer, synes jeg at det er langt at pendle fra Landskrona til København.
På ÆUG FB gruppe, er der en 35 min gammel besked, om en ledig studie bolig i Malmø.
Mvh DBS
Mvh DBS
Hej
Jeg har en ledig lejlighed. Går ind og læs min annonce under "øvrige". Der står nemlig en ledig lejlighed i Malmø, hvis du stadig mangler en.
Jeg har en ledig lejlighed. Går ind og læs min annonce under "øvrige". Der står nemlig en ledig lejlighed i Malmø, hvis du stadig mangler en.