Uheldige oplevelser på ukrainske dating sites (scams)
Re: Uheldige oplevelser på ukrainske dating sites (scams)
kære adminstrator, som jeg ud fra dette forstår at fundiver199 må værrefundiver199 skrev:@Hans R.
Der er ingen "regler" for, hvad man må bruge dette forum til, i hvert fald ikke hvis man placerer sine indlæg under "øvrigt". Hvis man går over stregen, så bliver ens indlæg fjernet af mig eller en anden moderator. Da det ikke er sket med dine indlæg, er du altså ikke gået over stregen, men hvis nogen alligevel føler sig krænket af dine indlæg, bør du måske overveje, hvordan du formulerer dig.
Jeg har ikke selv nogen personlige erfaringer med datingsites overhovedet, men jeg mener at huske, at min ven mødte sin kone via dette site:
http://www.filipinocupid.com/
Han havde desuden flere "penneveninder" i en periode, før det blev seriøst med en af dem, så om ikke andet kan du da måske hygge dig lidt med det nu her i de mørke vintermåneder.
Ellers synes jeg også, at ressers råd om at finde et internationalt datingsite, som ikke er specifikt for specielle nationaliteter, lyder fornuftigt. Det kunne for så vidt også være ovenstående, da det tilsyneladende er blevet en del af et større internationalt netværk af datingsites, som drives af den samme ejer (tidligere hed sitet Filipinohearts).
du skriver. at hans formuleringer kan få nogle til at føle sig krænket..
så kunne jeg vildt godt tænke mig at vide hvad der menes om alle de andre komentare, for jeg læser specielt et i denne tråd, skrevet af hoppe, hvor jeg i han r's sted ville føle mig krænket
han får det råd at han skal være singel
DET mener jeg er et krænkende svar
-
fundiver199
Og hvad mener du så, at formålet er med at rejse den diskussion, når tråden er fra november 2011 og for længst er blevet inaktiv? Nogle gange sker det desværre, at en tråd kører af sporet. Og det er da beklageligt. Men netop derfor kan jeg ikke se, hvad formålet er med at genoplive en sådan tråd 8 måneder senere.
Hej
De fleste dating sites i Ukreaine og Rusland fungerer på den måde, at kvinderne, hvoraf de færreste kan tale eller skrive engelsk, kan tilmelde sig gratis. Hvis du ønsker at skrive med en pige, går dit brev gennem en ansat på pågældende site, som oversætter til russisk hvis det er en pige fra rusland, hun svarer så tilbage også gennem denne tolk, som skriver til dig. Hvis du spørger om evt. facebook eller skype, vil dette spørgsmål ikke komme frem til den pågældende pige som du skriver med. Typisk vil du hver gang du skal læse hendes brev, som er gennemgået af tolken og rettet, blive bedt om at betale.
Flere af disse tolke når de oversætter, skriver således, at de holder samtalen igang, hvorved du skal blive ved med at betale.
Der er også datingsites, hvor en stor del af pigerne ikke eksisterer, men det er blot tolke du skriver med.
Hvis jeg skal anbefale et site, som er troværdig, og hvor du tør bruge dit kreditkort til betaling er det ( http://www.russiancupid.com )
Der er fakeprofiler alle steder, men Cupid er ret gode til at finde dem og slette deres profiler hurtigt.
På dette site ser du alle slags kvinder, med deres egne billeder, nogle har fået taget prof. billeder, og nogle har blot dem fra deres mobil.
Mit råd er også, at når du har kontakt, er det en god ide at få skabt yderligere kontakt på skype med cam på, så i kan snakke mange gange og du kan se at hun er den hun udgiver sig for at være.
Dette site har ingen tolke på, og det månedlige beløb du betaler er det eneste. Når det er betalt, kan du skrive uden meromkostninger med alle.
Held og lykke.
Hilsen Jan
De fleste dating sites i Ukreaine og Rusland fungerer på den måde, at kvinderne, hvoraf de færreste kan tale eller skrive engelsk, kan tilmelde sig gratis. Hvis du ønsker at skrive med en pige, går dit brev gennem en ansat på pågældende site, som oversætter til russisk hvis det er en pige fra rusland, hun svarer så tilbage også gennem denne tolk, som skriver til dig. Hvis du spørger om evt. facebook eller skype, vil dette spørgsmål ikke komme frem til den pågældende pige som du skriver med. Typisk vil du hver gang du skal læse hendes brev, som er gennemgået af tolken og rettet, blive bedt om at betale.
Flere af disse tolke når de oversætter, skriver således, at de holder samtalen igang, hvorved du skal blive ved med at betale.
Der er også datingsites, hvor en stor del af pigerne ikke eksisterer, men det er blot tolke du skriver med.
Hvis jeg skal anbefale et site, som er troværdig, og hvor du tør bruge dit kreditkort til betaling er det ( http://www.russiancupid.com )
Der er fakeprofiler alle steder, men Cupid er ret gode til at finde dem og slette deres profiler hurtigt.
På dette site ser du alle slags kvinder, med deres egne billeder, nogle har fået taget prof. billeder, og nogle har blot dem fra deres mobil.
Mit råd er også, at når du har kontakt, er det en god ide at få skabt yderligere kontakt på skype med cam på, så i kan snakke mange gange og du kan se at hun er den hun udgiver sig for at være.
Dette site har ingen tolke på, og det månedlige beløb du betaler er det eneste. Når det er betalt, kan du skrive uden meromkostninger med alle.
Held og lykke.
Hilsen Jan