"Sweet Mango" men hvor??

Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
TeamPlayer9

"Sweet Mango" men hvor??

Indlæg af TeamPlayer9 » 09.07.2011 16:16:45

Hejsa ÆUG'ere.

Jeg smagte for nyligt en såkaldt Sweet Mango, Philippine Mango eller Carabao Mango. Konens kusine havde købt en kasse med 4 stk i København for 50 kroner. Hun kunne ikke huske hvad butikken hed, men hun sagde at den ligger bag ved hovedbanegården og er Pakistansk. Jeg har søgt med lys og løgte, og jeg kan ikke finde den butik. Så i stedet købte jeg 4 stk i en Thai-butik for 75 kroner/kg!!!! Så det blev 137 kroner for 4 stk..:-(

Nu er mit spørgsmål så, er der nogen af jer der har kendskab til en butik her i Malmö der sælger disse Mango'er???

De smager fantastisk, så jeg vil jo gerne have fat i nogle der ikke er så dyre, og helst lidt tættere på en København.. :lol:
PS kender I nogle butikker med et stort udvalg af Filippinske varer??? Ligesom en "Asian store" bare med vægt på Filippinerne??

Det var alt...

Ha' en fantastisk dag

Paw Offersen

fundiver199

Re: "Sweet Mango" men hvor??

Indlæg af fundiver199 » 10.07.2011 06:54:25

Kabul Minimarked bag Hovedbanegården i København har lidt af hvert inden for asiatiske specialiteter herunder også filippinske.

Besvar