Hej alle.
Jeg er en dansk kvinde på 22 år.
For at fortælle mit liv kort, er jeg opvokset med en bosnisk vennekreds. Fra jeg var 14 år til jeg blev 19 var jeg kæreste med en bosnisk dreng. Vi gik desværre fra hinanden. Jeg har flere gange været nede og besøge familie og bekendte i Bosnien, men sidste sommer var jeg i Sarajevo, hvor jeg pludselig stødte ind i den her dejlige mand. Og jeg tænkte, han skal bare være min mand! Vi endte sammen, men vi havde desværre kun en uge sammen inden jeg skulle tilbage til DK. Det var i juli 2010. Efter jeg kom tilbage til DK fortsatte vi med at ringe og skrive til hinanden hver dag, og det føltes bare.. rigtigt... Men efter et stykke tid begyndte jeg at trække mig tilbage og melde ud fordi jeg simpelthen følte mig magtesløs. Kunne jo ikke bare bruge tusindevis af kroner, når intet kom ud af det. Jeg har jo et fast og fantastisk arbejde herhjemme. Men nu skriver vi april 2011 og vi kan simpelthen ikke lade være med at kontakte hinanden. jeg går med et kæmpe afsavn i maven, kan ikke forklares, andet end at jeg føler jeg er væk hjemmefra. Jeg nåede virkelig kun at kende denne mand i en lille uges tid, og jeg er ikke en der hænger fast i tryghed, men jeg kan simpelthen ikke få ham ud af mit system. Ud af mit sind og krop. Hver gang jeg prøver, kontakter han mig, eller jeg kontaker ham. Har prøvet at slette alt, for bare at falde tilbage igen. jeg har prøvet at date herhjemme, men når daten slutter, tager jeg hjem, sætter bosnisk musik på og får afsavn og lyst til at tale med ham. Jeg har altid elsket Bosnien og følt noget helt specielt for det, siden jeg var lille. Og nu har jeg snart gået i 1 år og tænkt på denne mand. Skulle jeg følge mit hjerte, ville jeg tage til Bosnien og være hos ham. Men jeg er også en dansk pige med ben i næsen, der har brug for at arbejde og har familie og venner herhjemme. føler mig bare ikke hjemme i Dk, men i Bosnien..
Jeg søger kvinder som har oplevet noget lignende, en historie de kan fortælle eller et råd de kan give mig, om hvad jeg kan gøre - og hvordan livet som dansk hustru er i Bosnien.
Håber at høre fra nogen.
Stort knus Jasna.