Da min familie og jeg (forhåbentligt) fraflytter Sverige pr. 1 juni eller Juli, ville jeg høre om der er nogen der er interesserede i at overtage vores lejlighed.
Lejligheden ligger 7 minutters gang fra Hyllie St. (første stop efter broen) i området kaldet Lindeborg.
Lejligheden er ca. 52 kvm, der er et soveværelse, toilet, stue og en stor terasse man kan lukke til med vinduer. Lejen er på 6000,- Svenske Kroner inkl. vand/varme men uden el/internet - depositum er 12,000 som tilbagebetales efter endt leje.
Området er fyldt med grønne områder og der ligger et supermarked ca 5 minutter gang fra boligen.
Catchen er at udlejer nok kun vil skrive under på en 1-årig lejekontrakt, kan dog varmt anbefale stedet hvor vi har boet et år uden problemer(udover dem myndighederne udsætter os for ligemeget hvor vi bor).
Kontakt mig her eller på misterfaurholt@gmail.com hvis det skulle have interesse, så formidler jeg kontakten videre.
Venligst,
Martin
Bolig tæt ved Hyllie St.
Re: Bolig tæt ved Hyllie St.
Misterfaurholt skrev:Da min familie og jeg (forhåbentligt) fraflytter Sverige pr. 1 juni eller Juli, ville jeg høre om der er nogen der er interesserede i at overtage vores lejlighed.
Lejligheden ligger 7 minutters gang fra Hyllie St. (første stop efter broen) i området kaldet Lindeborg.
Lejligheden er ca. 52 kvm, der er et soveværelse, toilet, stue og en stor terasse man kan lukke til med vinduer. Lejen er på 6000,- Svenske Kroner inkl. vand/varme men uden el/internet - depositum er 12,000 som tilbagebetales efter endt leje.
Området er fyldt med grønne områder og der ligger et supermarked ca 5 minutter gang fra boligen.
Catchen er at udlejer nok kun vil skrive under på en 1-årig lejekontrakt, kan dog varmt anbefale stedet hvor vi
har boet et år uden problemer(udover dem myndighederne udsætter os for ligemeget hvor vi bor).
Kontakt mig her eller på misterfaurholt@gmail.com hvis det skulle have interesse, så formidler jeg kontakten videre.
Venligst,
Martin
Hej... Vil lig høre om du stadig har lejligheden til leje?? Jeg har akut bruge for en lejlighed , plz svar mig hurtigt hvis du stadig har den.
Mvs gulpanra
mangler du bolig i Malmø?????
Jeg har en flot stor 3 vær. lejlighed i malmø som jeg vil udleje permanent ,skriv til : sanne150@yahoo.se
er lejligheden udlejet ellers er mig og min kæreste meget interesseret! 
jeg er intresseret hvis du ikke har udlejet din bolig for jeg har akut brug for en bolig
hilsen isa
hilsen isa