1-værelses lejlighed i Malmøs innerstad fremlejes maj/juni

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
deritudju

1-værelses lejlighed i Malmøs innerstad fremlejes maj/juni

Indlæg af deritudju » 13.03.2012 21:35:31

1-værelses lejlighed i Malmøs innerstad fremlejes for mindst 6 måneder fra maj/juni 2012.

Ca. 30 kvadratmeter i en bostadsrätt fremlejes i en periode på mindst 6 måneder fra maj eller juni måned (evt. i længere tid), da jeg ønsker at rejse udenlands i en periode. Lejligheden ligger i stueetage i Sofielund i Södra Innerstaden, 10 minutters gang fra Triangeln station, har badeværelse med badekar, et lille køkken med gaskomfur, stue, en lille entre og sovealkove. Husleje er 4200 SEK om måneden + forbrug af el. Der indgår kabel-tv, men ikke bredbånd eller telefon. Vi skriver naturligvis kontrakt, og jeg har tilladelse fra bostadsrättföreningen til at fremleje min lejlighed. Depositum: 12.000 SEK, som tilbagebetales ved fraflytning, når alt er i samme stand som ved indflytning. Lejligheden er møbleret, men jeg kan evt. sætte nogle af mine ting ned i kælderen, så I kan få plads til jeres egne ting. Jeg taler svensk, engelsk og malaysisk/indonesisk og har fået en dansk ven til at oversætte dette for mig. Interesseret? Så skriv et par linjer til mig på min e-mail-adresse:

deritudju@yahoo.com

Skriv ikke her på forum, da jeg ikke logger på så ofte.

Besvar