Hej
Jeg har et værelse til leje i malmø, sverige. Jeg er selv flyttet til malmø grundet familiesammenføring. Og da jeg har en 3 værelset lejlighed centralt i malmø vil jeg udleje et værelse.
Lejen ligger på 3000 dkkr.
Er du interesseret så skriv.
MVH
S_F_A
et værelse til udlejning
Re: et værelse til udlejning
Hej,
Hvornår vil du udleje fra?
Er værelset stort nok til 2?
Min kone og jeg leder efter noget fra slutningen af februar. Vi kunne godt være interesseret i værelset hvis du ikke skal finde nogen med det samme.
Jeg er færdig med mit studie i slutningen af januar hvorefter jeg går på dagpenge. Det ser ud som om det godt kan blive svært at finde noget hvis jeg er på dagpenge.
Hilsen
Sion
Hvornår vil du udleje fra?
Er værelset stort nok til 2?
Min kone og jeg leder efter noget fra slutningen af februar. Vi kunne godt være interesseret i værelset hvis du ikke skal finde nogen med det samme.
Jeg er færdig med mit studie i slutningen af januar hvorefter jeg går på dagpenge. Det ser ud som om det godt kan blive svært at finde noget hvis jeg er på dagpenge.
Hilsen
Sion
Hi S_F_A!
My husband and I are interested in your room, we are also in Malmö because of family reunification and we are able to move in as soon as possible.
We would like to know where is the flat located, how big it is and whether the 3000 dkk includes bills? are we able to come and look at the flat this week?
Best regards,
Onita
My husband and I are interested in your room, we are also in Malmö because of family reunification and we are able to move in as soon as possible.
We would like to know where is the flat located, how big it is and whether the 3000 dkk includes bills? are we able to come and look at the flat this week?
Best regards,
Onita
-
inloveforever
Uuuugh det lyder jo fint. Det er lige sådan en størrelse min mand og jeg også leder efter. 3000 kr. ville være kanont. Kan det være muligt at komme og se den? Min amerikanske mand og jeg vil gerne flytte ind til 1. februar. Har du den stadig til leje. har du en mail jeg kan skrive til, hvis du trænger til lidt flere detaljer "smiler"
Mvh Sofie
Mvh Sofie