Dansk-Cubansk par søger værelse/lejelejlighed pr. 1/8 2011

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
anne_katrin

Dansk-Cubansk par søger værelse/lejelejlighed pr. 1/8 2011

Indlæg af anne_katrin » 15.05.2011 19:33:12

Hej!
-Vi er et ungt par på 23 og 29 år, som hurtigst muligt søger et sted at bo i Skåne, helst Malmø eller Lund. Størrelsesmæssigt må det være et værelse på minimum 15 kvm. Huslejen må ikke overstige 4000 svk. inkl. forbrug.

Min kæreste, Ramón Frometa Vinent er, som sagt, cubaner og 29 år. Han er igang med sin kandidat i turisme på Universidad de la Habana, Cuba. Denne Ønsker han at færdiggøre i Spanien i fremtiden. Ramón er et utroligt empatisk og livsglad menneske. Han underviser også i dans hhv. Salsa, Kizumba, Rumba og er desuden elite baseball spiller med papirer. Så er der nogen som har kontakt til eller ved hvor man kan finde diverse idrætsforeninger i hele Sverige, primært Skåne, må i meget gerne sige til.

Jeg hedder Anne Katrin Husmann, er dansker og 23 år. Jeg er et godt menneske, næstekærlig og lyttende. Dertil må jeg sige at jeg også er et empatisk menneske. Jeg har læst til sygeplejerske i 8 måneder, men er nu blevet mere klar over, at jeg er humanist og derfor har valgt at læse til pædagog med henblik på at blive psykoterapeut. Pt. arbejder jeg i en børnehave som vikar, gør rent og serverer i weekenden.
Efter at vi er blevet gift, flytter vi, hvis det lykkes at finde et sted at bo, til Sverige, Skåne, inden studiestart i København fra 1. september.

Seriøse henvendelser er meget velkommen.
I kan kontakte mig på min email: anne_husmann@hotmail.com eller min
mobil tlf.: +45 61464880

Med venlig hilsen
Anne Katrin Husmann og Ramón Frometa Vinent

Besvar