Hej alle.
Min kæreste kommer til danmark til december. Og vi skal holde jul sammen og har valgt at blive gift.
I januar måned vil vi så meget gerne flytte til sverige, så vi kan søge om opholdstilladelse til ham, via eu-reglerne.
Vi står bare i den situation, at det er rigtig svært at finde leje lejligheder i skåne.
Vi er meget fleksible, og størrelsen er ligegyldig og vi kan betale max 4500 SEK om måneden.
Hvis i står og skal udleje en lejlighed til januar, eller før. Eller kender en. Så sig endelig til! Vi står desperat og håber på vi kan finde en. Der er heldigvis lang tid til endnu. Men det er rart at være i god tid, så man ved hvordan det vil forholde sig, når han kommer.
Jeg håber virkelig at en af jer kan hjælpe mig!
Jeg er 19 år gammel, min kæreste er 24 år. Vi er et stille og roligt par. Og vi er IKKE rygere!
jeg kan kontaktes enten her. Eller på dalaajne@hotmail.com
Mvh Line
Lejlighed søges i skåneområdet fra januar!
Re: Lejlighed søges i skåneområdet fra januar!
Hej Line.
Hvis du söge udenfor Malmö saa er det som regel nemmere at finde bolig.
Skaanebo har smidt en masse links til svenske boligselskaber i Skaane omraadet netop her under bolig annoncer, pröv at tjek den ud.
www.blocket.se er et rigtig godt sted at lede da der baade findes, leje, köb, værelser m.m
Hvis du söge udenfor Malmö saa er det som regel nemmere at finde bolig.
Skaanebo har smidt en masse links til svenske boligselskaber i Skaane omraadet netop her under bolig annoncer, pröv at tjek den ud.
www.blocket.se er et rigtig godt sted at lede da der baade findes, leje, köb, værelser m.m
Re: Lejlighed søges i skåneområdet fra januar!
ps. du skal kigge under den traad skaanebo har skrevet der hedder "gode raad om boligselskaber i Malmö og Lund" her under bolig annoncer