:cry: :cry: Heeeelp :cry: :cry:

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Saka
Geografisk sted: København/Tunesien

:cry: :cry: Heeeelp :cry: :cry:

Indlæg af Saka » 09.06.2009 14:41:21

Jeg står i en virkelig dum situation nu og håber i kan hjælpe mig..

Jeg har lejet et værelse i sverige og har boet der de sidste ca2-3måneder.. Nu har min lejer så bedt mig flytte ud. Og det er et virkeligt dumt tidspunkt fordi jeg står og skal giftes i slutningen af juli

DERFOR kender DU en der har en lejlighed de vil leje ud eller bare et værelse pr 1 August så må du meget gerne kontakte mig enten på Mail Sarakaroui@hotmail.com eller mobil +4524408029

OBS!!
Kan ikke betale mere end allerhøjst 5tusind danske

Dusør gives til den der hjælper mig med at finde en lejlighed;) :cry:

keff

Re: :cry: :cry: Heeeelp :cry: :cry:

Indlæg af keff » 24.06.2009 17:50:10

Saka skrev:Jeg står i en virkelig dum situation nu og håber i kan hjælpe mig..

Jeg har lejet et værelse i sverige og har boet der de sidste ca2-3måneder.. Nu har min lejer så bedt mig flytte ud. Og det er et virkeligt dumt tidspunkt fordi jeg står og skal giftes i slutningen af juli

DERFOR kender DU en der har en lejlighed de vil leje ud eller bare et værelse pr 1 August så må du meget gerne kontakte mig enten på Mail Sarakaroui@hotmail.com eller mobil +4524408029

OBS!!
Kan ikke betale mere end allerhøjst 5tusind danske

Dusør gives til den der hjælper mig med at finde en lejlighed;) :cry:

Tør øjnene

hvis vi finder en lejlighed her:
http://www.blocket.se/malmo?q=&cg=3020& ... 3_11&md=th

Så kan vi dele lejligheden.

Keep calling

Keff.

celile

Re: :cry: :cry: Heeeelp :cry: :cry:

Indlæg af celile » 25.06.2009 11:20:20

hejsa, jeg har en bostadsrätt jeg sæljer om det vil hjælpe dig lidt.
lejligheden koster 250000 skr. og 3600 kr om måneden hvis du er interesseret kan du maile mig

Besvar