Søger leje af hus / lejlighed i Skåne

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
simonbolvig
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26.05.2021 15:08:12

Søger leje af hus / lejlighed i Skåne

Indlæg af simonbolvig » 26.05.2021 15:16:05

Min kone og jeg vender hjem til Sverige efter flere år i udlandet. Vi har en lille lejlighed i Malmø, men er nu et seksårigt barn, kat og hund rigere, og vi leder efter en større lejlighed eller hus at leje et års tid, mens vi falder til igen. Vi arbejder begge hjemmefra og er meget fleksible med geografi, om det er hus eller lejlighed, land eller by, men helst et eller andet stedet i Skåne. (Jeg er dansk, min kone svensk, ikke mindst takket være ÆUG...). Vi planlægger at flytte august eller september, men kan være fleksible.
Skriv en privat besked eller til simonbolvig (at) gmail.com, hvis du kan hjælpe.
MVH
Simon

Saranatalie
Indlæg: 124
Tilmeldt: 03.03.2021 05:04:58

Re: Søger leje af hus / lejlighed i Skåne

Indlæg af Saranatalie » 27.05.2021 05:03:34

Hej. Jeg er interesseret i din bolig i Malmoe. Er det noget du lejer eller saelger?
Mvh

mohames33
Indlæg: 1
Tilmeldt: 03.10.2023 20:28:18

Re: Søger leje af hus / lejlighed i Skåne

Indlæg af mohames33 » 03.10.2023 20:29:21

Hej, jeg ved ikke, om det stadig er relevant, det er bare, at jeg for nylig har lejet en lejlighed, og jeg kan allerede dele min erfaring, hvis det var det, jeg ledte efter.
På denne hjemmeside https://findboliger.dk/ var komfortabel og pålidelig nok.
håber jeg hjalp :mrgreen:

Besvar