Boligbyt - København -> Malmø

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Lavendel

Boligbyt - København -> Malmø

Indlæg af Lavendel » 07.04.2021 16:22:26

Hej allesammen!

Jeg er en stolt ejer af en hyggeligt to-værelses lejlighed med en stor fælles tagterrasse på Nørrebro.

Nu søger jeg så efter en lejlighed i Skåne til mig og min kæreste fra Nicaragua. Vi er begge stille og rolige og ansvarsfulde.

Jeg vil høre, om der er nogen, der er interesserede i at bytte lejlighed henover sommeren? Eventuelt fra Maj til Oktober. I så fald del meget gerne dine kontaktoplysninger, så vi kan dele billeder, informationer og det hele :).

Camilla5

Re: Boligbyt - København -> Malmø

Indlæg af Camilla5 » 23.12.2022 17:44:54

Åh, du ved, det er selvfølgelig udelukkende min mening, men det forekommer mig, at andelsboliger er meget mere praktisk, hvis du er interesseret, kan du tage et kig bytte andelsbolig og sammenlign forskellige boligmuligheder ved hjælp af denne service, da jeg håber, at takket være dette vil du være i stand til at træffe den rigtige beslutning i fremtiden.

Besvar