bolig Flensburg området

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
lbrj
Indlæg: 14
Tilmeldt: 04.08.2009 20:50:49

bolig Flensburg området

Indlæg af lbrj » 22.02.2021 20:15:15

Hej

Da det ser ud til jeg endelig har fået job i det sydlige Jylland, vil jeg videre med min plan om af rykke til Flensborg området, og dernede søge først visa og senere ophold til min Irakiske kone.

Jeg har fundet div. boligsider, og det ser ud til at være forholdsvis nemt at finde en lejlighed i området, men jeg kunne godt tænke mig at se om der er mulighed for et lille hus på landet, som man kan leje. Jeg kommer fra Lolland, og der er der rigtig mange, men jeg kan ikke rigtig finde sådan noget i Flensborg området, trods at det geografiske ser ud til der burde være nogle. Er der nogen der kende side hvor lokale slår sådan boliger op?

med venlig hilsen
Lars-Bo Jensen

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: bolig Flensburg området

Indlæg af mh1 » 24.02.2021 14:10:59

Tjek meinestadt.de, immonet.de, immowelt.de og immobilienscout24.de - på alle kan du søge på bestemte lejemålstyper og prisleje.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar