Hej, jeg har fået denne mail fra Swedenabroad
Hej,
Vi beklagar fördröjningen av din hustrus ansökan om visering! Vi vill gärna avsluta ärendet idag. Vänligen återkom till oss med uppgift om anledningen till att du flyttar så mycket i Sverige, inom Malmö. Har du ingen egen bostad?
Vi inväntar senast under dagen idag. Ifall det inte inkommer till oss innan stängningsdags idag den 23 maj 2017 tar vi beslut imorgon den 24 maj 2017.
Jeg flyttede til Sverige i december måned 2016, hvor jeg blot boede på et værelse. I maj flyttede jeg så til en anden adresse, hvor jeg nu lejer en fuldt møbleret lejlighed, da min kone og jeg umuligt vil kunne holde ud at bo sammen kun i et værelse.
Er det ok at skrive dette? Det er sandheden, men vil de godtage dette svar mon? Hvad mener I?
Mail fra Swedenabroad (skal besvares i dag, hjælp!)
Re: Mail fra Swedenabroad (skal besvares i dag, hjælp!)
Jo, det er jo bare at fortælle det, som det er. At et værelse ikke er tilstrækkeligt med plads, når du får besøg af din hustru, og at du derfor har fundet et sted med mere plads, som er mere passende.
Re: Mail fra Swedenabroad (skal besvares i dag, hjælp!)
Tak! Så er det det, jeg skriver.
Jeg har egen lejlighed i Danmark, men ud fra den måde de spørger på, virker det snarere som om, de ønsker at vide, om jeg har egen lejlighed i Sverige.
Tænker ikke, jeg skal til at fortælle dem at jeg har en lejlighed i Danmark (som er udlejet). Den oplysning burde de også kunne indhente fra Skatteverket (som har en kopi af fremleje-kontrakten på min lejlighed)
Jeg har egen lejlighed i Danmark, men ud fra den måde de spørger på, virker det snarere som om, de ønsker at vide, om jeg har egen lejlighed i Sverige.
Tænker ikke, jeg skal til at fortælle dem at jeg har en lejlighed i Danmark (som er udlejet). Den oplysning burde de også kunne indhente fra Skatteverket (som har en kopi af fremleje-kontrakten på min lejlighed)