HEJSA,
Det er lige gået op for mig at Danske Bank Sverige siden April 2013 har charget mig 30 kr om måneden for at have en konto hos dem.
Jeg tænkte om der er nogen der har erfaring med banker i Sverige?
Vi vil gerne skifte til en bank som ikke charger for at have en basis konto hos dem. Eksisterer det ikke længere?
Alternativt vil vi gerne skifte til en bank ala Merkur Andelskasse eller Fælleskassen som findes i DK, der foretager etiske (fx. ikke i olie) investeringer med dine penge. Eksisterer dette i Sverige og hvad hedder de?
Håber at der er nogen der har erfaringer vi kan trække lidt på.
God sommer til jer alle.
Skifte bank i Sverige til en uden gebyr eller alternativ
Re: Skifte bank i Sverige til en uden gebyr eller alternativ
Hej Klipper,
Jeg har en konto hos Forex i Sverige og de har til dags dato ikke opkrævet nogen former for gebyrer. Forex vil til næste år åbne deres bank filial i Danmark og som jeg har forstået vil man kunne overføre penge uden høje gebyr.
Jeg har så ingen ide om hvad og hvor de investerer pengene i?
Håber det er til lidt hjælp.
Mvh.
Farheen Hussain
Jeg har en konto hos Forex i Sverige og de har til dags dato ikke opkrævet nogen former for gebyrer. Forex vil til næste år åbne deres bank filial i Danmark og som jeg har forstået vil man kunne overføre penge uden høje gebyr.
Jeg har så ingen ide om hvad og hvor de investerer pengene i?
Håber det er til lidt hjælp.
Mvh.
Farheen Hussain
Hvis du vil vide hvad forex tjener deres penge på, så prøv at kikke på deres valutakurser, og så sammenligen den med andre banker, så tror jeg du opdager det
Så man skal vurdere hvad det er man har brug for, og hvor det bedst kan betale sig.
mvh DBS
Så man skal vurdere hvad det er man har brug for, og hvor det bedst kan betale sig.
mvh DBS
Jeg har i mange år brugt Skandiabanken i Sverige (uden gebyr og fornuftige renter).
Kreditkort kan du få gratis mange steder. Mine favoritter er:
Shell mastercard (1% i bonus på alt du køber) og GeMoney bank (gratis hæve i udlandet og uden valutakurstillæg).
Kreditkort kan du få gratis mange steder. Mine favoritter er:
Shell mastercard (1% i bonus på alt du køber) og GeMoney bank (gratis hæve i udlandet og uden valutakurstillæg).