Hjælp!!! Lejlighed i Malmö søges
Vi er et par som er begge 28 år, der leder efter en lejlighed i Malmö fra maj/juni 2013. Lejligheden må gerne være til leje i en langtidsperiode. Desuden er vi er pålidelige, ansvarlige, venlige. Vi er ikke-rygere og har ingen kæledyr. En af os studerer på et universitet i Sverige og jeg arbejder som økonomiassistent hos et Real Kredit Institute i København.
Vi glæder os at høre fra jer.
Med venlig hilsen
Mail: doreen6@gmail.com
Hjælp!!! Lejlighed i Malmö søges fra MAJ/JUNI 2013
Re: Hjælp!!! Lejlighed i Malmö søges fra MAJ/JUNI 2013
Hej
Prøv og skriv til laila3000dk@hotmail.com. Hun har en lejlighed til leje i Malmø måske kan hun hjælpe jer
Prøv og skriv til laila3000dk@hotmail.com. Hun har en lejlighed til leje i Malmø måske kan hun hjælpe jer
Re: Hjælp!!! Lejlighed i Malmö søges fra MAJ/JUNI 2013
Hej Prossy,
Vi flytter ud af vores lejlighed en 3er (vi giver 7500 om måneden) i slutningen af maj, jeg kan spørger vores udlejer om hun kunne være interesseret i at leje ud til jer. Smid en besked herinde hvis det stadig har jeres interesse.
Vi flytter ud af vores lejlighed en 3er (vi giver 7500 om måneden) i slutningen af maj, jeg kan spørger vores udlejer om hun kunne være interesseret i at leje ud til jer. Smid en besked herinde hvis det stadig har jeres interesse.