brobizz
brobizz
Hej er det noget søde sjæle som kan hjælpe.
Jeg bor i Sverige og pendler Ove hvorhen dagligt. Jeg har nu kørt 16 dage dvs 32 gang efter og tilbage og betaler stadig 158kr ? Er der noget jeg har misset her?
Jeg havde en dansk plade bil hvor jeg betalte 158 hver gang jeg kørte over med min brobizz. Men nu har jeg jo fået en svensk bil og ska vel ikke blive ved med at betale 158 eller hvordan? Ska det ændres ?
Jeg bor i Sverige og pendler Ove hvorhen dagligt. Jeg har nu kørt 16 dage dvs 32 gang efter og tilbage og betaler stadig 158kr ? Er der noget jeg har misset her?
Jeg havde en dansk plade bil hvor jeg betalte 158 hver gang jeg kørte over med min brobizz. Men nu har jeg jo fået en svensk bil og ska vel ikke blive ved med at betale 158 eller hvordan? Ska det ændres ?
Re: brobizz
Hvorfor mener du, det skulle være billige at krydse broen på svenske plader end på danske plader?
Om du har dansk eller svensk bil betyder ingenting i den sammenhæng. Du kan vælge at blive faktureret i SEK, men det er uanset hvor din bil er fra.
Priserne er som følger i DKK for at køre over broen på månedsbasis.
Pris per enkelttur per kalendermåned (DKK inkl 25% moms)
Enkelttur 1 - 16 158,00
Enkelttur 17 - 50 34,00
Enkelttur 51 - 158,00
Nogle helt uhyrlige priser skal det lige tilføjes.
Priserne er som følger i DKK for at køre over broen på månedsbasis.
Pris per enkelttur per kalendermåned (DKK inkl 25% moms)
Enkelttur 1 - 16 158,00
Enkelttur 17 - 50 34,00
Enkelttur 51 - 158,00
Nogle helt uhyrlige priser skal det lige tilføjes.
Det ved jeg godt men det er netop lige det jeg spørger om. Mangler jeg andet end at være tilmeldt propass og betale de to underlaget om året. For jeg har kørt over broen som jeg skrev 32 gange og den trækker 158kr hver gang stadig dagen i dag.. ? Ska den ikke ændres efter 17 tur? Det er det jeg mener.. Tror der er nogen jeg mangler at oplyse noget ?
Er alle turene sket indenfor den samme måned?Sila2810 skrev:Det ved jeg godt men det er netop lige det jeg spørger om. Mangler jeg andet end at være tilmeldt propass og betale de to underlaget om året. For jeg har kørt over broen som jeg skrev 32 gange og den trækker 158kr hver gang stadig dagen i dag.. ? Ska den ikke ændres efter 17 tur? Det er det jeg mener.. Tror der er nogen jeg mangler at oplyse noget ?
Okay så er der noget galt og du bør kontakte Øresundsbroen.Sila2810 skrev:Ja fra 01.06.15-29.06.15.?
Alternativt skal du lige lave et print fra hjemmesiden med din regning/specifikation og uploade den til Google Docs/Onedrive og sende linket til mig så skal jeg tage et kig på det(streg evt. dit navn ud).
Men det letteste er nok at kontakte øresundsbroen.
Det kan egentlig godt være fordi at du har en BroPas aftale i stedet for ØresundPendleren tilknyttet din BroBizz.
Nu kommer det sjove, det koster det samme i årsafgift, men du får bedre priser med "ØresundPendleren"-aftalen.
Hvis du ringer til dem kan de sikker ændre det for dig.
Nu kommer det sjove, det koster det samme i årsafgift, men du får bedre priser med "ØresundPendleren"-aftalen.
Hvis du ringer til dem kan de sikker ændre det for dig.
Argh der var den
super tusind tak for din hjælp det var rart at få svar på det man spørger om
god dag til dig "danskeren"