Personnummer
Personnummer
Hej
Har lii et spørgsmål
Idag har vi modtaget min mands personbevis. Jubii. Det tog tid at modtage det!
Nåh .. altså nu hvor han har modtaget det så kan han vel også gå i skole selvom vi stadig venter svar på opholdstilladelse? Hvordan forgår det hvor skal han søge sig ind henne?
Tusind takk:)
Har lii et spørgsmål
Idag har vi modtaget min mands personbevis. Jubii. Det tog tid at modtage det!
Nåh .. altså nu hvor han har modtaget det så kan han vel også gå i skole selvom vi stadig venter svar på opholdstilladelse? Hvordan forgår det hvor skal han søge sig ind henne?
Tusind takk:)
Re: Personnummer
Ja, det er bare at kontakte kommunen og spørge om sprogskole.
Tak for hurtig svar
Vi har skrevet til SFI på malmø. Det vel også sprogskole ikk?
Vi har skrevet til SFI på malmø. Det vel også sprogskole ikk?
Hej igen
Kom lii til at tænke på noget.
Skal vi info migrationsverket at min mand har fået personnummer eller samarbejder de med skatteverket?
Har lige været ind og søge i migrationsverkets hjemmeside med vores beteckningsnr. og der opdagede vi at vores sag nu er nået i trin 2 dvs venter på beslut. Betyder det så at vi måske ikke bliver indkaldt til interview?
Tak
Kom lii til at tænke på noget.
Skal vi info migrationsverket at min mand har fået personnummer eller samarbejder de med skatteverket?
Har lige været ind og søge i migrationsverkets hjemmeside med vores beteckningsnr. og der opdagede vi at vores sag nu er nået i trin 2 dvs venter på beslut. Betyder det så at vi måske ikke bliver indkaldt til interview?
Tak
Migrationsverket foretager sin egen vurdering, så personnr. og hvad Skatteverket foretager sig af vurderinger, er irrelevant for Migrationsverket.
Hej jeg har 2 spørgsmål. Keg skal på Skatteverket idag og registrere mig så jeg kan få mit person nr, men på min kontrakt har jeg overtaget min lejlighed i andrahand den 14.feb men er reelt først flyttet ind idag.. Vil det skabe problemer?
Til søgning af person nr, er pas og 3 sidste lønsedler nok?
Til søgning af person nr, er pas og 3 sidste lønsedler nok?
Det er da ikke noget problem, at du flytter ind efter overtagelsesdatoen. Det ville derimod have været et problem, hvis du havde forsøgt at flytte ind, INDEN overtagelsesdatoen.
Og hvis dit arbejde ligger i DK, skal du desuden medbringe bevis på, hvordan du har tænkt dig at pendle til job (fx med brobiz eller togkort).
Jeg har en brobizz sa skal jeg bare tage den med?.. Med mine tre lønsedlerog pas?
Ja, plus kontrakt på din bolig.