Lejlighed til leje i Malmø
-
Kennethlau
2 værelses lejlihed på 63 kvt. (75 danske kvt.) med stort køkken og badeværelse med karbad. Desuden har lejligheden en stor lukket altan.
Lejligheden er beliggende nær Mobilia og tæt på motorvejstilkørslen Svogertorp - til København C er der 20-25 min. kørsel med bil.
Mdr. leje dkr. 5000,-
Mvh
Kenneth - mobil +45 2566 4622
Lejligheden er beliggende nær Mobilia og tæt på motorvejstilkørslen Svogertorp - til København C er der 20-25 min. kørsel med bil.
Mdr. leje dkr. 5000,-
Mvh
Re: Lejlighed til leje i Malmø
Kennethlau skrev:2 værelses lejlihed på 63 kvt. (75 danske kvt.) med stort køkken og badeværelse med karbad. Desuden har lejligheden en stor lukket altan.
Mdr. leje dkr. 5000,-
Mvh
Hi.
Jeg er insteresseret i at leje for minimum 3 maaneder.
Er den stadig ledig ?????
Hej alle
Jeg har fundet kærligheden i Tyrkiet og vælger at flytte Til Sverige fordi det er nemmere end Dk. Jeg har i 6mdr ledt efter en lejlighed og søger stadig! Jeg søger en lejlighed fra 1-3 værelses og i malmø / Lund , hyllie mm.. Størrelse og husleje er ligegyldigt. Jeg har akut behov for det
jeg kan ikke komme videre i mit liv uden, da skatteverket vil ha jeg kan bevise dem at jeg har et sted at bo.. hjælp tak og alle har love til at tilbyde lige hvad i har..
På forhånd tak
Jeg har fundet kærligheden i Tyrkiet og vælger at flytte Til Sverige fordi det er nemmere end Dk. Jeg har i 6mdr ledt efter en lejlighed og søger stadig! Jeg søger en lejlighed fra 1-3 værelses og i malmø / Lund , hyllie mm.. Størrelse og husleje er ligegyldigt. Jeg har akut behov for det
På forhånd tak
Senest rettet af Sila2810 05.10.2014 18:11:00, rettet i alt 1 gang.
Hvis man er student, kan man søge om et student lejlighed på Malmö Studenthus
Det er jeg desværre ikke