Sverige eller Danmark?
Re: Sverige eller Danmark?
nej det har jeg set du siger godt nok verden ændre sig til det bedre håber jeg. det er sku da møg ireterne at man skal bruge sin tid på sådan en omgang tov trækkeri. ps de glemmer bare at vi ligger vores penge i deres land "og penge glade er de" så det ville nok være værd og over veje for dem. ps kan du/i fortælle mig hvis vi søger tilbage til danmark... hvadså 5 år.s vente tid på permenent ophold og 2år efter før man kan få pas og andet. og man må heller ikke modtage sosial ydelse? ellers kan man ikke få permenent ophold jeg har ringet til euhotline. dvs 7 år her i danmark mvh David
-
Hejsa henrik,
Har læst din kommentar at din kone er også fra Filippinerne som mig .
Så dvs. at mig som filippinsk statsborger kan være dobbelt statsborgerskab som svensk og filippinsk når jeg skal ansøge svensk statsborgerskab?
Mvh,
Amelia
Har læst din kommentar at din kone er også fra Filippinerne som mig .
Så dvs. at mig som filippinsk statsborger kan være dobbelt statsborgerskab som svensk og filippinsk når jeg skal ansøge svensk statsborgerskab?
Mvh,
Amelia
-
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
@meisje8571 - hvis du vil have svar fra en bestemt, så skal du skrive en personlig besked, når det - som her - åbenbart ikke er en, som er på forum regelmæssigt. Seneste indlæg er mere end et halvt år gammelt.
Nå, men svaret er, at Sverige tillader dobbelt statsborgerskab, så hvis ens oprindelige statsborgerskabsland også gør, så kan man få svensk uden at skulle opgive sit oprindelige.
Hvis Philippinerne tillader at du får et andet statsborgerskab 'oveni' dit philippinske, så kan du altså have dobbelt.
Nå, men svaret er, at Sverige tillader dobbelt statsborgerskab, så hvis ens oprindelige statsborgerskabsland også gør, så kan man få svensk uden at skulle opgive sit oprindelige.
Hvis Philippinerne tillader at du får et andet statsborgerskab 'oveni' dit philippinske, så kan du altså have dobbelt.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG