Søger lejlighed i Malmø.

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Sagarino

Søger lejlighed i Malmø.

Indlæg af Sagarino » 28.09.2013 08:57:49

Hejsa alle.

Jeg har nu søgt efter lejlighed i 2 mdr. Min kæreste kommer snart til Sverige da hans ansøgning er blevet godkendt. Jeg bor hos sammen med min søster og hendes kæreste i Karlskrona, men vil meget gerne bo i Malmø med min kæreste, da jeg skal arbejde som lægesekretær næste sommer.

Jeg håber inderligt der er nogen herinde der kan hjælpe os. Er ved at blive sindsyg af at lede efter lejligheder uden held!

Vi har ingen betalingsanmærkninger og heller ingen gæld! Desuden er vi uden dyr, børn og er begge ikke rygere.

Lejligheden må max koste 5000. Størrelsesmæssigt er vi ikke kræsen, vi skal bare have noget plads at være på :) ..

På forhånd, mange tak.

Med venlig hilsen Line Kirkegaard

bodilmorgan

Re: Søger lejlighed i Malmø.

Indlæg af bodilmorgan » 29.09.2013 20:17:45

Hej.

Min mand og jeg har fundet lejlighed 2 gange indenfor en uge på www.blocket.se
Det er lidt som dba i Danmark, man skal være opmærksom men det er en del lettere at finde en bolig hurtigere.
Held og lykke med det!

Besvar