Hej æug
Jeg er lige flyttet til Sverige og jeg ville lige hører om, hvilken internetudbyder i kan foreslå?
Er nok en ADSL forbindelse jeg søger med trådløst net!!
Hvilen internetudbyder i malmø
Re: Hvilen internetudbyder i malmø
Hej,
Jeg har et tilbud du måske er interesseret i?
Jeg har tegnet et abonm. hos tre for 18 måneders, hvor jeg har et usb modem for 220sek.om måneden, min aftale med dem gælder indtil og med Juli måned
Jeg bruger den ikke, for lige nu er jeg i DK
vi kunne evt. lave en aftale om at du fik den for 180 sek om måneden, så slipper du for at oprette dig med en lang bindingsperiode plus du prøver tre's netværk, og plus så skal du ikke betale oprettelses gebyr og du får en hurtig løsning
vi løser to problemer på en gang
skriv hvis du er interesseret
Vh. Farah
Jeg har et tilbud du måske er interesseret i?
Jeg har tegnet et abonm. hos tre for 18 måneders, hvor jeg har et usb modem for 220sek.om måneden, min aftale med dem gælder indtil og med Juli måned
Jeg bruger den ikke, for lige nu er jeg i DK
vi kunne evt. lave en aftale om at du fik den for 180 sek om måneden, så slipper du for at oprette dig med en lang bindingsperiode plus du prøver tre's netværk, og plus så skal du ikke betale oprettelses gebyr og du får en hurtig løsning
vi løser to problemer på en gang
skriv hvis du er interesseret
Vh. Farah
Hej farah
Dit tilbud lyder fristende, men hvad hør jeg så efter juli månede??
Er det et lille USB modem med simkort du har eller hvordan.!
Dit tilbud lyder fristende, men hvad hør jeg så efter juli månede??
Er det et lille USB modem med simkort du har eller hvordan.!
Hos tre.se kan man købe trådløsnet som tank op , uden binding og det virker til samme pris i Danmark .
Ja det er et usb stick med sim kort. Efter Juli kan du jo så vælge om du vil fortsætte med tre