Hej alle
Jeg søger i øjeblikket en lejebolig i Malmø(Sverige), boligen skal helst være 2-3 værelses. Indflytning skal gerne være maj/april eller det kan aftales.
Jeg har en 3 værelses på 69m2 i København NV, ( 15-20 min til københavn c med bus), lejen er ca 6700 kr inklusiv alt undtagen EL som selvfølgelig kommer hver 3 måned.
Er du interesseret så skriv til mig på doreen6@gmail.com eller sms/ring på +45 5334 8979.
PS: Den bolig som jeg gerne vil leje skal kunne lejes for mindst 1 år(eller vi kan diskuterer det) og jeg skal kunne folkeregistreres via den adresse i Sverige. Det samme som den der skal leje den bolig jeg har skal have adresse i lejligheden.
Glæder mig til at hører fra jer.
Mvh prossy
Re: bytte lejlighed malmö mod kbh NV
-
softhunder
Hej,
Er din lejlighed stadig ledig?
Jeg har skrevet et inlæg du kan kigge på, det hedder "bytte lejlighed malmø-københavn"
Er din lejlighed stadig ledig?
Jeg har skrevet et inlæg du kan kigge på, det hedder "bytte lejlighed malmø-københavn"
-
Martin & Maja
Hej!
Vi fremlejer vores lejlighed i Malmø per. 1. april (eller før) og 1 år frem. Der vil evt. være mulighed for forlængelse. - vi ønsker dog ikke at leje din, men der er massere der er boligsøgende på Boligportal, så mon ikke du kan finde en lejer
Lejligheden er beliggende i området Katrinelund, ikke mere end 2½ - 3 km. fra Malmøs gamle bydel og Central stationen. Tæt på indkøb, motorvej og bus. http://kartor.eniro.se/m/nphkS
Det er en 3 værelses lejlighed, bestående af stue, soveværelse og ekstra værelse som lige nu benyttes som garderobe. Garderoben vil medfølge i lejeforløbet. Derudover er der orginalt køkken (80'erne) med komfur og køle/fryseskab.
Badeværelset er nyt fra 2009.
Størrelse: 81 svenske m2, eller 91 danske m2
Der findes altan, gratis vaskekælder, samt loftsrum og elevator.
Lejen er 7000 sek inkl. tv og varme + 400 sek i a conto el. mdr.
Vi udlejer kun på kontrakt og lejer skal forudbetale depositum og leje inden indflytning. Der vil være 3 mdr. opsigelse fra begge sider under leje perioden.
Hvis I er interesseret i at komme i betragtning, skal bedes du sende en mail til que_rico01@hotmail.com
Mvh. Martin & Maja
Vi fremlejer vores lejlighed i Malmø per. 1. april (eller før) og 1 år frem. Der vil evt. være mulighed for forlængelse. - vi ønsker dog ikke at leje din, men der er massere der er boligsøgende på Boligportal, så mon ikke du kan finde en lejer
Lejligheden er beliggende i området Katrinelund, ikke mere end 2½ - 3 km. fra Malmøs gamle bydel og Central stationen. Tæt på indkøb, motorvej og bus. http://kartor.eniro.se/m/nphkS
Det er en 3 værelses lejlighed, bestående af stue, soveværelse og ekstra værelse som lige nu benyttes som garderobe. Garderoben vil medfølge i lejeforløbet. Derudover er der orginalt køkken (80'erne) med komfur og køle/fryseskab.
Badeværelset er nyt fra 2009.
Størrelse: 81 svenske m2, eller 91 danske m2
Der findes altan, gratis vaskekælder, samt loftsrum og elevator.
Lejen er 7000 sek inkl. tv og varme + 400 sek i a conto el. mdr.
Vi udlejer kun på kontrakt og lejer skal forudbetale depositum og leje inden indflytning. Der vil være 3 mdr. opsigelse fra begge sider under leje perioden.
Hvis I er interesseret i at komme i betragtning, skal bedes du sende en mail til que_rico01@hotmail.com
Mvh. Martin & Maja