Mangler vidner til ægteskab
-
aspirations345
Mangler vidner til ægteskab
Hej,
Jeg vil gerne giftes med min kæreste i Sverige og har ordnet alle papir.Jeg mangler to mennesker der kan være vidne.De skal være tilstede i Malmø Rådhus en Lørdag formiddag og jeg har brug for deres adresser.Jeg/Vi kender ikke nogen i Sverige jeg kan bede om at være vidner.Er der nogen her der kan hjælpe?Jeg betaler 500 SEK til nogen der kan hjælpe.Jeg ved ikke om jeg må tage vidner fra Danmark.
Jeg vil gerne giftes med min kæreste i Sverige og har ordnet alle papir.Jeg mangler to mennesker der kan være vidne.De skal være tilstede i Malmø Rådhus en Lørdag formiddag og jeg har brug for deres adresser.Jeg/Vi kender ikke nogen i Sverige jeg kan bede om at være vidner.Er der nogen her der kan hjælpe?Jeg betaler 500 SEK til nogen der kan hjælpe.Jeg ved ikke om jeg må tage vidner fra Danmark.
Re: Mangler vidner til ægteskab
Normalt kan rådhuset stille vidner til rådighed, som kommer der. 2 ansatte, som er med de 5 min, det tager.
Prøv at spørg, om det også er sådan, der hvor I skal giftes.
Mvh DBS
Prøv at spørg, om det også er sådan, der hvor I skal giftes.
Mvh DBS
-
aspirations345
Tak for svaret men der står at jeg skal selv tage vidner med og afleveres deres navn og adresse med ansøgningen.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Står der at 'du MÅSTE' eller 'du FÅR'? Det første er et påbud, det andet et tilbud. Det lyder mærkeligt, at man skulle være forpligtet til selv at stille med vidner.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
@mh
Tror at det er fordi det er en Lørdag, det havde jeg heller ikke set først.
På Ludvika Stadshus, var det ikke noget problem
mvh DBS
Tror at det er fordi det er en Lørdag, det havde jeg heller ikke set først.
På Ludvika Stadshus, var det ikke noget problem
mvh DBS
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Ah, ok, ja på en lørdag kan det vel være svært at hitte nogen ansatte udover vielsesfogeden
Men jeg tror ikke, der kan være noget til hinder for at bruge danske vidner.
Men jeg tror ikke, der kan være noget til hinder for at bruge danske vidner.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
aspirations345
De udfører vigelser kun om lørdagene og man skal sende hindrinsprøve,indtyg om vigelse og vidnernes navn og adresse og der kan godt gå mindst 9 uger før man kan få en dato.Jeg kender ikke nogen der kan love at være ledig en tilfældig lørdag i nærmest fremtiden.Jeg må ringe til dem imorgen og spørge om man må have vidner fra andre lande og om der er mulighed for de kan skaffe vidner.
Altså, jeg melder mig da gerne til en glædelig tur på rådhuset i Malmø en halv times tid en lørdag i en ikke nærmere bestemt fremtid formedelst 500 kr. 
-
aspirations345
Tusind tak for tilbudet Skanebo.Har du mulighed for at tage en anden person med dig?
Er der slet ikke nogle naboer , som i snakker med ? Pizza manden , nogle fra ica ?
Jo, det kan jeg sikkert godt, men så må I nok hellere fastsætte en dato, så vi kan planlægge efter det. Send evt. en e-mail til mig på skaanebo@gmail.comaspirations345 skrev:Tusind tak for tilbudet Skanebo.Har du mulighed for at tage en anden person med dig?
Hej aspirations
Jeg kan da også godt melde mig til en glædelig tur til Malmø for en plovmand.
Jeg skal bare have besked i forvejen, så jeg ikke kommer til at tage arbejde på den dag.
Og så også fordi jeg bor i Landskrona.
Venlig hilsen Henrik
Edit: Nåh, ser lige at skaanebo også postede samtidig med mig, men stiller mig gerne til rådighed, hvis I kan bruge mig alligevel.
Jeg kan da også godt melde mig til en glædelig tur til Malmø for en plovmand.
Jeg skal bare have besked i forvejen, så jeg ikke kommer til at tage arbejde på den dag.
Og så også fordi jeg bor i Landskrona.
Venlig hilsen Henrik
Edit: Nåh, ser lige at skaanebo også postede samtidig med mig, men stiller mig gerne til rådighed, hvis I kan bruge mig alligevel.
Jeg kan bestemt også - elsker at mennesker bliver gift
Jeg kan tage min mand med. Jeg bor i Malmø, så jeg er rimelig fleksibel i forhold til dato og tidspunkt.
Og et stort tillykke til jer
Jeg kan tage min mand med. Jeg bor i Malmø, så jeg er rimelig fleksibel i forhold til dato og tidspunkt.
Og et stort tillykke til jer
-
aspirations345
Tusind tak til allesammen.Jeg vælger Gitte og hendes mand fordi jeg tror det bliver nemmere at aftale med hende og hendes mand.Min kæreste skal lige rejse til Canada og kommer tilbage efter 15 Sep så det bliver efter den dato.
Ih tak, stort at få lov til at se jer blive gift. Kärlighed er en stor gave.
Måske skulle vi alle komme. Vi kan kaste ris efter jer
Måske skulle vi alle komme. Vi kan kaste ris efter jer