familie forsikring/rejse forsikring

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
pangga

familie forsikring/rejse forsikring

Indlæg af pangga » 27.03.2012 14:18:17

nogen der har gode råd erfaringer med dette?

som jeg kan se det kan jeg købe en hyresrets forsikring forsikring som dækker mit indbo og skader, men det er ikke ligefrem gennemsigtigt om den gælder HELE familien ved rejser eller kun mig selv. det som hedder familie forsikring i danmark hedder vist noget andet i sverige lol.

jeg er bare ude efter noget der minder om familie forsikring, men som også dækker os alle (kone og barn) ved rejse, og selfølgeligt noget billigt lol

-Thomas

skaanebo

Re: familie forsikring/rejse forsikring

Indlæg af skaanebo » 27.03.2012 15:28:42

En hemförsäkring gælder alt indbo samt normalt også ved rejser overalt i verden i op til 45 dage (tjek forsikringsbetingelserne), og den gælder for alle medlemmer af husstanden. Hvis du er medlem af Hyresgästföreningen kan du tegne en særlig fordelagtig forsikring via dem med Moderna Försäkringar (filial til Tryg i Danmark)

Besvar