hej konen og jeg har fået afslag fra udlæningeservice i dag og søger her med tilbage til sverige men helst i malmø og tæt på offenligt transport da vi ikke har bil pt.
vi bor i odense i en 50 m2 stor lejlighed og søger noget på ca samme størrelse eller større evt til bytte pris om månedene mellem 4000- 6000 kr håber og høre fra nogle der kan hjælpe os hurtigst muligt
men alt har interesse
kan kontagtes på 25343913 eller magaard26@hotmail.com
lejlighed i malmø søges
Re: lejlighed i malmø søges
Hvilket grundlag fik I afslag på?
Lejlighed kan jeg ikke hjælpe med, men Blocket.se kan være meget god til de akutte boligsøgende! Held og lykke!
Lejlighed kan jeg ikke hjælpe med, men Blocket.se kan være meget god til de akutte boligsøgende! Held og lykke!
vi fik afslag da de ikke mener jeg har opholdt mig nok i sverige på grund af for få kviteringer ingen forsikring eller medlem af en forening og jeg stadig arbejdet i odense (dk) jeg pendelet frem og tilbage med venner og bekendte kørte selv nogle gange
vi kan klage men jeg tror bare vi får samme svar
konen har opholds tilladelse i sverige (vi har boet der i 1.5 år) men da vi fik afslag i torsdags er vi nød til og ta tilbage til sverige for og få hendes opholds tiladelse aktiv igen i sverige og så må jegsige mit godt løndet job op her i dk
vi kan klage men jeg tror bare vi får samme svar
konen har opholds tilladelse i sverige (vi har boet der i 1.5 år) men da vi fik afslag i torsdags er vi nød til og ta tilbage til sverige for og få hendes opholds tiladelse aktiv igen i sverige og så må jegsige mit godt løndet job op her i dk
-
fundiver199
Du kan få hjælp til klagen ved at skrive til ÆUG´s rådgivning:
raadgivning@aegteskabudengraenser.dk
Vi har foreløbig vundet 100% af de sager om EU-reglerne, vi har været involveret i, og som er blevet afsluttet. Men det skal dog siges, at det kun drejer sig om en enkelt sag. Så vi har altså vundet 1 og tabt 0
Det var til gengæld en sag, som har en vis relevans for jeres, idet der også var tale om en person, der boede meget langt fra sin arbejdsplads.
raadgivning@aegteskabudengraenser.dk
Vi har foreløbig vundet 100% af de sager om EU-reglerne, vi har været involveret i, og som er blevet afsluttet. Men det skal dog siges, at det kun drejer sig om en enkelt sag. Så vi har altså vundet 1 og tabt 0
Det var til gengæld en sag, som har en vis relevans for jeres, idet der også var tale om en person, der boede meget langt fra sin arbejdsplads.