Hej. Min kæreste og jeg søger pt. efter bolig i Flensburg. Da vi er klar til at flytte. Så hvis i enten selv ejer, eller har kendskab/erfaringer med udlejere eller specifikke steder i Flensburg, så tages det imod med kyshånd.
Vi er søde, anstændige og ordentlige unge mennesker, der gerne vil bo i Flensburg de næste 6-12 måneder. Det ville være fedt hvis lejligheden ligger nogleunde centralt, ideelt set gerne en 2-værelses, men skriv gerne, alt kan have interesse.
Mvh. Anders.
Søges: Lejlighed i Flensburg, Tyskland
Re: Søges: Lejlighed i Flensburg, Tyskland
Hej jeg bor til dagligt i Flensborg, et par generelle observationer.
Ofte er personligt fremmøde et krav.
De vil gerne se jeres sidste tre måneders løn (går de væsentligt mere op i end i DK)
Flere og flere udlejere er trætte af danskere der bor her i kort tid, så bliv ikke overrasket over hvis du skal skrive under på 1 års lejekontrakt.
M2 i Tyskland er effektive M2 og ikke som i DK hvor alt muligt andet kan regnes ind. Så 60 m2 er betydeligt mere end i DK.
Depositum, kan udlejer have over 1 år til at tilbagebetale alt efter hvordan opgørelse af forbrug falder... Kan måske være rart at vide for planlægning.
Lejligheder er generelt ikke i samme stand som i DK, så forvent det er i en lidt dårligere stand.
Ellers vil jeg sige når jeg går rundt her ser jeg mange lejligheder tilgængelige generelt. Mit forslag vil være at melde dig ind i facebook gruppe "Familiesammenføring i Tyskland efter EU regler" der kan jeg se mange hjælper med kontakt.
Ofte er personligt fremmøde et krav.
De vil gerne se jeres sidste tre måneders løn (går de væsentligt mere op i end i DK)
Flere og flere udlejere er trætte af danskere der bor her i kort tid, så bliv ikke overrasket over hvis du skal skrive under på 1 års lejekontrakt.
M2 i Tyskland er effektive M2 og ikke som i DK hvor alt muligt andet kan regnes ind. Så 60 m2 er betydeligt mere end i DK.
Depositum, kan udlejer have over 1 år til at tilbagebetale alt efter hvordan opgørelse af forbrug falder... Kan måske være rart at vide for planlægning.
Lejligheder er generelt ikke i samme stand som i DK, så forvent det er i en lidt dårligere stand.
Ellers vil jeg sige når jeg går rundt her ser jeg mange lejligheder tilgængelige generelt. Mit forslag vil være at melde dig ind i facebook gruppe "Familiesammenføring i Tyskland efter EU regler" der kan jeg se mange hjælper med kontakt.
Vi fraflytter vores lejlighed i Tyskland/Flensborg den 30. nov. 2022. Skal finde en ny lejer. Lejligheden: 53 m2, leje pr. måned: Euro 770 incl. varme og vand. Lys lejlighed midt i Flensborg. Henvendelse: pavelsadat@outlook.com/tlf. 0045 31361012
-
Hej
Kan godt se det er nogen tid siden i lage opslaget op,
men er den tilfældigvis ledig ?
Kan godt se det er nogen tid siden i lage opslaget op,
men er den tilfældigvis ledig ?