Købe bostadsrätt personnummer
Købe bostadsrätt personnummer
Jeg har tænkt mig at købe bostadsrätt i Sverige.
Jeg arbejder i Sverige. Hvad vil skatteverket kigge på, når jeg henvender mig for at få et personnummer?
Er det såsom jojo kort, kontoudtog, indkøb osv?
Håber jeg kan få et svar
god aften
Jeg arbejder i Sverige. Hvad vil skatteverket kigge på, når jeg henvender mig for at få et personnummer?
Er det såsom jojo kort, kontoudtog, indkøb osv?
Håber jeg kan få et svar
god aften
Re: Købe bostadsrätt personnummer
Hvis du allerede arbejder i Sverige, har du vel allerede et personnr.?
Har et SE Nr jeg arbejder både i Danmark og Sverige. Det arbejde jeg har i Sverige er deltid kun i weekenden.
Hvis jeg fremviser min danske arbejdskontrakt hvad vil Skatteverket sige til det, når jeg har bolig i Sverige?
Hvis jeg fremviser min danske arbejdskontrakt hvad vil Skatteverket sige til det, når jeg har bolig i Sverige?
-
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Det vil de ikke sige noget til. Danmark og Sverige har en dobbeltbeskatningsoverenskomst - og det betyder altså IKKE at du kommer til at betale begge steder
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Er det samme proces, man skal igennem, hvis man køber en bostadsrätt? I forhold til at registrere sig hos en bekendt angående personnummer?
Jeg vil købe en bostadsrätt, så der ingen tvivl er at jeg bor der og har købsontrakt på det. Jeg skal være i Sverige over 1 år.
Jeg vil købe en bostadsrätt, så der ingen tvivl er at jeg bor der og har købsontrakt på det. Jeg skal være i Sverige over 1 år.
Senest rettet af Shaan85 23.10.2017 21:21:34, rettet i alt 1 gang.
Tror du ikke de vil have bevis på at jeg pendler mellem DK og Sverige, hvis jeg arbejder i DK?
-
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Det vil under alle omstændigheder være fornuftigt at dokumentere din pendling, både overfor det danske og det svenske skattevæsen. Tjek siderne her: http://skat.dk/skat.aspx?oid=2244471 og https://www.oresunddirekt.com
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG