Hej alle
Jeg giver det lige et forsøg, og smækker en ''annonce'' op herinde!
Jeg søger en lejelejlighed, da jeg skal flytte med min kone til Sverige i omkring 4-5 måneder. Tanken er ikke at blive boende i Sverige.
Jeg har skrevet Helsingborg og Malmö, men er selvfølgelig også åben for andre muligheder (så længe det er pendlervenligt).
- Overtagelse senest August (gerne tidligere)
- Minimum 2 værelser
- Maks 6000 SEK/md.
- Forholdsvis tæt på enten Helsingborg havn eller Øresundsbroen, da jeg studerer og arbejder i Danmark.
På forhånd tak
SØGER LEJLIGHED (HELSINGBORG, MALMÖ)
Re: SØGER LEJLIGHED (HELSINGBORG, MALMÖ)
Du kan prøve at kontakte primeliving hvis du er studerende.
Jeg har selv fået en 2 værelses bolig gennem primeliving. Det er i Oxie (meget tæt på Malmø).
Jeg har selv fået en 2 værelses bolig gennem primeliving. Det er i Oxie (meget tæt på Malmø).
HejIram22 skrev:Du kan prøve at kontakte primeliving hvis du er studerende.
Mange tak for dit svar, og tak for tippet!
Jeg har forsøgt at ringe til dem, men deres udlandsafdeling var lukket. I dag kan jeg ikke få fat i dem, så jeg prøver snarest igen.
Men det lyder bestemt interessant Hvor mange kvm er 2-værelses hos dem, og hvor meget betaler man per måned?
Hejsa. Jeg har sendt dig en pb. /Sara
Jebr skrev:Hej alle
Jeg giver det lige et forsøg, og smækker en ''annonce'' op herinde!
Jeg søger en lejelejlighed, da jeg skal flytte med min kone til Sverige i omkring 4-5 måneder. Tanken er ikke at blive boende i Sverige.
Jeg har skrevet Helsingborg og Malmö, men er selvfølgelig også åben for andre muligheder (så længe det er pendlervenligt).
- Overtagelse senest August (gerne tidligere)
- Minimum 2 værelser
- Maks 6000 SEK/md.
- Forholdsvis tæt på enten Helsingborg havn eller Øresundsbroen, da jeg studerer og arbejder i Danmark.
På forhånd tak