Fandt kærligheden på en ferie

Her kan skrive om din egen historie og/eller skæbne, og læse andres oplevelser m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
tjenga
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16.10.2017 07:48:32

Fandt kærligheden på en ferie

Indlæg af tjenga » 16.10.2017 09:38:31

Jeg var tilbage i 2002 på en rejse til Filippinerne med mine skønne børn, dette var en rejse der skulle vise sig at ændre mit liv!

Vi bestilte rejsen i god tid, 6 mdr. før faktisk! 4 stk billetter blev bestilt, én til mig og tre til mine børn.
Endelig kom dagen hvor vi skulle afsted, vi havde set frem til denne rejse længe, 2 uger i solen med øl og badestrande (hvad mere kunne en mand ønske sig?) Flyveturen gik dejlig stille og roligt, vi landende i Puerto Princesa Lufthavn hvor der ventede en taxi på os, hvorefter vi kørte direkte til vores hotel. Vi smed vores kufferter i vores lille hus og tog derefter direkte på stranden.

Da vi hjemmefra havde bestilt vores tur med hel-pension, kunne vi spise og drikke alt det vi havde lyst til uden at tænke på noget!. Jeg blev af mine børn sat op efter drinks til os alle, 3 øl og én margarita (utroligt jeg stadig husker dette) - og der stod hun så, en yderst tiltrækkende bartender med flotte brune øjne og langt mørk hår - jeg var forelsket ved første syn. Hvad skulle jeg gøre? kunne jeg overhovedet snakke med hende? Hun kom over mod mig og spurgte hvad jeg skulle have - øhm.. fik jeg fremstammet, hun smilede og spurgte mig pænt igen - jeg tog chancen, 3 øl, én margarita og en date med dig :P 405 Pesos og jeg har fri kl 20.00 Hvad skete der lige? havde jeg lige skaffet mig en data med en filippinsk skønhed?

Jeg gik tilbage til mine børn, helt rød i hovedet og utrolig spændt - de kunne sagtens se det på mig og spurgte mig hurtigt hvad der var sket i baren? Jeg kunne jo ikke lyve for mine børn og fortalte dem det hele - de var utrolig glade på mine vegne.. Vi brugte resten af dagen på at planlægge hvad der skulle ske den aften!

Klokken blev 19.55 og jeg var død-nervøs, jeg bevægede mig ned til strandbaren hvor jeg vidste hun var på arbejde, da klokken blev 19.58 var jeg ankommet, hun stod og ventede på mig, hun havde fået fri lidt før. Jeg introducerede mig selv (heldigvis havde jeg da lært engelsk i skolen) og hun introducerede sig selv på den sødeste måde med navnet Emily, hun havde virkelig et glimt i øjet og jeg vidste det ville blive en god aften!
Jeg havde i forvejen lavet en lille picknick kurv med lidt lækkert til ganen og vi satte os ud på klipperne og snakkede hele natten lang, hun var da det skønenste og mest charmerende menneske jeg nogensinde havde mødt, først da klokken blev 05.00 kom jeg hjem igen. Mine børn vågnede heldigvis ikke og jeg kunne traske stille og roligt i seng med det største smil på mine læber.

De sidste halvanden uge brugte jeg og mine børn rigtig meget tid med Emily og vi oplevede Filippinerne på en helt anden måde end vi ellers ville have gjort. Emily og jeg forelskede os i hinanden på den ferie og da den sluttede var vi begge utrolig ulykkelige, for hvad skulle der nu ske? var dette bare en sommerforelskelse? Vi aftalte at blive ved med at skrive med hinanden og tage den derfra.

Da jeg kom hjem til Danmark igen, var der ikke meget stille på min mobil, vi skrev til hinanden hele tiden og vi savnede begge hinanden! Efter godt en måned med en masse skriveri frem og tilbage, blev vi enige om at hun skulle komme til Danmark og bo! Der gik ikke lang tid før hun landede og vi var sammen igen! EMILY VAR I DANMARK!!! Mit liv var fuldendt - nu kom vi så bare til alt det med opholdstilladelse hvilket er en historie for sig selv, det korte af det lange, vi løste det og Emily fik opholdstilladelse.

Aldrig har jeg haft så meget lykke og kroppen og "voksentiden" var heller ikke værst, de filippinske damer er vist lidt mere til at eksperimentere i soveværelset end de danske, hvorfor vi prøvede bl.a. dildoer - dette skal jeg ikke bevæge mig længere ind på 8)

Jeg har aldrig været mere lykkelig end jeg er i dag, min kone (Emily) ja, jeg friede til hende og hun sagde ja! er dansker, kan dansk, elsker mine børn som hendes egne og kærligheden er stadig stor mellem os..

Hvad vil jeg med denne historie?
Hvis I ikke prøver, sker der ikke noget! Det værste man kan få er et nej.. Spring ud i det og tag nu chancen - lykken kommer til dem der opsøger den! Jeg fandt kærligheden på Filippinerne på en ganske almindelig ferie med mine børn!

Besvar