Er ny herinde.... men det er dejligt at møde andre, der har været eller er igennem de samme ting, som min kæreste og jeg nu er igennem. Jeg mødte min russiske kæreste for kort tid siden, og vi er meget forelskede... men det viser sig at hvis man gerne vil ses, skal man læse en MASSE regler igennem først.
Man kan dog læse dem på US hjemmeside, men der er MANGE regler, og det ville egentlig være dejligt om man kunne få en kontaktperson til at hjælpe en.
Vi er i øjeblikket igang med at søge om Visa vi er nu på 7 uge, og har intet fået at vide... ringer til dem ofte, men er bare nødt til at vente *suk*... men det er forvirrende, da vi skal vente op til til 10 ( siger de ) og at vi hele tiden får forskellige ting at vide....
skriver mere, når der er nyt i sagen.[/b]
17/7
Har modtaget spørgeskemaet... der var dog fejl i det... men da jeg ringede til US kunne de nemt rette det over telefonen. Jeg spurgte da om jeg ikke skulle komme ind og aflevere det hos dem, da jeg arbejder tæt ved... men nææ nej.. fik at vide at pga deres indviklede procedure kunne jeg være uheldig at det ville havne forkert, og engang havde en uheldig person vente 5 måneder, da det ved en fejl blev sendt til Indenrigsministeret.
Heldigvis for den oplysning... han rådede mig til at scanne det og sende det med mail.
Tak for det... et lille point til US for den hjælp.