De ødelægge vores liv !!!!!!!!!!!

Her kan skrive om din egen historie og/eller skæbne, og læse andres oplevelser m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
maria_33
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17.02.2014 20:44:44

De ødelægge vores liv !!!!!!!!!!!

Indlæg af maria_33 » 07.05.2014 20:45:33

Hej alle sammen.

Mit navn er Maria . Jeg ër gift med en mand fra mit eget hjemmeland. Vi har 2 børn sammen og det trejde er på vej.
Vi har nu søgt 4 gange om familesamføring og har fået afslag alle gangene.
Jeg kan virkelig ikke klare det mere for opfylder alle de krav de stiller, men alligevel så finder de på nogle nye krav. Jeg har også haft en advokat på sammen men der skete ikke rigtigt noget.
Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre mere og de ødelægger vores familie idet vi ikke kan være sammen.
Jeg er ikke danskstatsborger, men har været i fuldtids arbejde siden 2006, har en god uddannelse. Har ikke fået nogle form for hjælp.

Her sidst blev vi afvist fordi jeg har indgivet ansøgningen imens jeg har været på barsel.

Er der nogen der kan hjælpe med noget ?

Grygrandahl
Indlæg: 3
Tilmeldt: 08.04.2016 16:21:25

Re: De ødelægge vores liv !!!!!!!!!!!

Indlæg af Grygrandahl » 11.04.2016 08:24:21

Må jeg spørge, hvor I er fra? Og desuden hvilke nye krav "de" finder på?

Jeg har selv fået mit liv ødelagt pga. økonomisk uføre, hvor min norske mand tidligere havde levet et liv fyldt med kreditkort. De kan være ganske dyre (se bl.a. https://moneybanker.no/kredittkort/). Dette besværliggjorde vores situation, men nu hvor du er økonomisk uafhængig, taler det naturligvis for jeres sag.

Hvilken situation står din mand i? Mht. økonomi og uddannelse?

Besvar