Min mand, fra Egypten, fik opholdstilladelse i DK d. 31. juli
Indimellem må jeg stadig minde mig selv om, at alt er faldet på plads. At vi ikke behøver at være nervøse, og at jeg ikke behøver at være bange for postkassens indhold og synet af postbuddet
(hvad tænker de iøvrigt på i US, når de i brevet, de sender, når de ikke får behandlet ens sag inden 3 måneder, starter med at skrive: vi beklager... Var ved at få et hjerteslag, inden jeg opfattede, at det ikke var et afslag)!
Jeg håber, at alt falder på plads i sidste ende for alle jer, der har fået afslag, så I også kan få ro i sindet, og, ikke mindst, begynde at leve et normalt liv!
Og så vil jeg gerne sige tak for al hjælpen, vi har fået i dette forum. Som så mange andre, aner jeg ikke, hvad vi skulle have gjort uden ÆUG. Tusind tak
Hvis jeg på nogen måde kan hjælpe andre med ansøgning til US i forhold til hvilke papirer vi sendte ind - måske særligt i forbindelse med at bo til fremleje, samtidig med at man har en bolig i DK- så sig endelig til