venter stadig.....................

Her kan skrive om din egen historie og/eller skæbne, og læse andres oplevelser m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
ssss

venter stadig.....................

Indlæg af ssss » 25.11.2007 16:43:31

ka I huske mig???? jeg er en gammel medlem af det her forum........min situation er speciel angående familiesammenføring........
det er mig, der er er handicap, og min mand er asyl i tyskland........
jeg er her stadig venner.........venter stadig.....er meget nede....der er sket så mange ting..........
jeg er 24 år,araber- dansker og har været gift med en statsløs palæstinenser, som er asyl i tyskland.vi har været gift i snart 7 år, og sammen har vi en dejlig søn på snart 4, som desværre også har et handicap...min mand har været asyl i tyskland i snart over 8 år....vores baggrunds historie er lidt lang, så jeg forkorter min historie, så meget som muligt. det korte af det lange er, at vi har været gifte, mens hver af os, har boet i 2 forskellige lande, som er så tætte på hinanden (dk og tyskland), men alligevel har det været meget svært, at ses, da jeg sidder i en kørestol, og har svært ved rejser med, tog, bil eller fly.jeg søger om en førtidspension nu...da behandlingsmuligheerne for meget er lukket af....min pension sag er snart færdig, måske om 2-3 mån. vi søgte familiesammenførring i sep.2006, i håb om despensaton..
fik afslag fordi, de mente vi havde en større tilknytning, til det land min mand var flygtet fra (libanon).........det forstod jeg ikke!!!!!!! har været der nede en enkelt gang(2uger)!!!! og min mand er for f..... da asyl i tyskland, han vil og kan ikke vende tilbage!!!!de mente, at jeg ingen tilknytning havde i dk............selvom jeg har boet her hele mit liv,har min familie her, hans familie enda, arbejds kontrakt til ham på godt 6 år,søn,er personlig blevet færdig med hf...........alt det var åbenbart ikke nok, bare fordi jeg aldrig har været ude på arbejdsmarkedet, og har modtaget kontanthjælp siden 2003!!!! jamen, hvad skulle jeg ellers leve af, da jeg er et handcap!!!!!!!!!!!kan jo for f........ikke arbejde, kan ikke engang hjælpe mig selv med noget...har fået en hushjælper......
vi bestemte os for at klage....forresten min mand har været i dk i 8 måneder,men de gælder ikke med, da han var heroppe som asyl-søger...vi indleverede vres klage tl ministeret d.4-4-2007.......har stadig ikke hørt svar!!!!!!!!!!!! hvad kan jeg sige eller gør?? hvem kan hjælpe...........hvis I ved hvor jeg kan får hjælp henne, så være søde og fortælle mig det.......min søn savner sin far.....spørger efter ham hverdag..hvis jeg kunne, så ville jeg have flyttet herfra for længst...men hvordan, når jeg er sådan som jeg....har været sådan i 13 år, forresten!!!!
håber at nogen kan rådgive mig.har virkelig bug for al den støtte jeg overhovedet kan få........ :cry:

Besvar