permanent opholdstilladelse i Malmø
permanent opholdstilladelse i Malmø
Hej.
Det er sådan at min mand har permanent opholdstilladelse i Malmø
på hans permanent kort står der at den er gyldige i 5 år, den slutter her til oktober. er det sådan at han bare skal forny den hvor lang tid kan det tag før han får den igen?? kan det også være at han ikke får den??
har været inde og læse om det man der står ikke rigtige noget om det
håber i kan hjælpe
Hilsen smukke
Det er sådan at min mand har permanent opholdstilladelse i Malmø
på hans permanent kort står der at den er gyldige i 5 år, den slutter her til oktober. er det sådan at han bare skal forny den hvor lang tid kan det tag før han får den igen?? kan det også være at han ikke får den??
har været inde og læse om det man der står ikke rigtige noget om det
håber i kan hjælpe
Hilsen smukke
Re: permanent opholdstilladelse i Malmø
Den eneste betingelse for at få fornyet en permanent opholdstilladelse er, at man stadig bor permanent i Sverige. Spørg hos Migrationsverket for yderligere info.
ok.
jeg har lige et andet spørgsmål, jeg vil godt flytte tilbage til danmark, min mand har permanet opholdstilladelse i Malmø, hvis min mand flytte med mig til dk, flytter hans opholdstilladelse til dk eller skal vi søge om nyt opholdstilladelse i dk?? og hvis vi nu søger i dk vil han så få midlertidigt opholdstilladelse eller hvordan er reglerne i den situation jeg står i
håber du kan hjælpe
jeg har lige et andet spørgsmål, jeg vil godt flytte tilbage til danmark, min mand har permanet opholdstilladelse i Malmø, hvis min mand flytte med mig til dk, flytter hans opholdstilladelse til dk eller skal vi søge om nyt opholdstilladelse i dk?? og hvis vi nu søger i dk vil han så få midlertidigt opholdstilladelse eller hvordan er reglerne i den situation jeg står i
håber du kan hjælpe
Der kan søges om opholdskort efter EU-regler, hvis I ønsker at flytte fra Sverige til Danmark. Se menupunktet "Rådgivning" øverst her på siden om at flytte retur til Danmark. Permanent ophold i Sverige går så tabt ved flytning fra Sverige.
fødsel i sverige
Hej.
Det er sådan at jeg er gravid skal føde i sverige og har dansk pas og svensk, har lige et spørgsmål hvis jeg føder i malmø
kan min barn så få dansk pas??? fordi har hørt fra nogle at man ikke kan få det mere først når han fylder 18år så kan han selv søge om det danske pas.!
kan et passe???
Det er sådan at jeg er gravid skal føde i sverige og har dansk pas og svensk, har lige et spørgsmål hvis jeg føder i malmø
kan min barn så få dansk pas??? fordi har hørt fra nogle at man ikke kan få det mere først når han fylder 18år så kan han selv søge om det danske pas.!
kan et passe???
Nej. Enhver dansker kan få dansk pas uanset alder.
-
AllYouNeedIsLove
Hvis jeg var jeg så ville jeg overveje at blive i Sverige og søge om statsborgerskab til din mand når han har været der i fem år. At flytte til DK efter så lang tid i Sverige, uden at søge om svensk statsborgerskab, er i min optik total dumt!
Nu nævner du at du er svensk statsborger, alt efter hvor længe du har været det, så kan han måske allerede søge nu (efter tre år i Sverige.)
Hvis du gerne vil flytte til DK, kan du evt. i første omgang flytte uden din mand.
I kan læse om reglerne for statsborgerskab her:
https://www.migrationsverket.se/Privatp ... vuxna.html
Nu nævner du at du er svensk statsborger, alt efter hvor længe du har været det, så kan han måske allerede søge nu (efter tre år i Sverige.)
Hvis du gerne vil flytte til DK, kan du evt. i første omgang flytte uden din mand.
I kan læse om reglerne for statsborgerskab her:
https://www.migrationsverket.se/Privatp ... vuxna.html