Hejsa
Min mand har nu været i Danmark i 5 år (pr. 30.09.2014) og kan vel søge om permanentopholdstilladelse nu.
Det jeg vil spørge om det er om nogen har prøvet at gøre det online og hvordan fungerer det ? Det gange vi har søgt om forlængelse har vi gjort det ved at vi udfyldte det på papir og indleverede det på politistationen.
Skal der stadig vedlægges ting og sager ved ansøgningen og hvad er det feks. man skal vedlægge................også mere for at vide hvad man skal have klar af dokumenter inden man søger.
Er der andre ting man skal være opmærksom på ?
Permanent ophold online
-
fundiver199
Re: Permanent ophold online
Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men hvis du læser og følger vejledningen på Nyidanmark, kan det ikke gå helt galt.
Selvfølgelig skal I søge digitalt, det er den nye og moderne måde at effektivisere sagsbehandlingen og gøre det lettere for både jer og US. Og sandsynligvis bliver I belønnet med en hurtigere sagsbehandling.
Selvfølgelig skal I søge digitalt, det er den nye og moderne måde at effektivisere sagsbehandlingen og gøre det lettere for både jer og US. Og sandsynligvis bliver I belønnet med en hurtigere sagsbehandling.