Permanent opholds tilladelse
-
Mortenand11
Permanent opholds tilladelse
Hej min kone har været i Danmark i 7 år, vi er gift og har 2 børn sammen. Hun har midlertidig opholds tilladelse til år 2016. Hun har taget sin dansk undervisning, har fast arbejde. Hun har haft 2 gange barsel, men desværre ikke med tilhør til arbejde. Men om 1 måned har hun haft arbejde 3 ud af 4 år som de kræver, så vi opfylder alle krav. Men vores problem er, at på vores ansøgning om familie sammenføring, har vi oplyst hvor vi har mødtes. Det er desværre så længe siden, og vi kan ikke huske hvor vi har oplyst hvor vi mødtes. Jeg mener at vi oplyste vi mødtes her i dk, grundet tilhørsforhold. Men vi mødtes i min kones hjemland. Hvis vi nu skriver vi mødtes i hendes hjemland, og vi har skrevet i Danmark på familie sammenføringen, vil det blive et problem? Er der mulighed for at få akt indsigt, for at se hvad vi tidligere har skrevet? Det skal jo oplyses på permanent opholds tilladelsen.
-
fundiver199
Re: Permanent opholds tilladelse
Nej det skal det ikke. Det er da heller ikke en relevant oplysning i forhold til reglerne for permanent opholdstilladelse, så selvfølgelig bruger US ikke tid på det. De har mere end rigeligt arbejde i forvejenMortenand11 skrev:Det skal jo oplyses på permanent opholds tilladelsen.
http://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/C ... tu1_da.pdf