hjælp butikstyveri
hjælp butikstyveri
Hej
Håber virkelig I vil hjælpe min veninde.
Min veninde har fået en bøde på 600 kr. og en plet på sin straffeattest pga. butikstyveri.
Hun kan læse sig til, at staffen vil stå i 2 år på hendes private straffeattest og 10 år til politiet og offentlige myndigheder.
Hinder det for at optage på et lovforslag om indfødsrets, når hun f.eks. vil søge om dansk statsborgskab.
VH smsma
Håber virkelig I vil hjælpe min veninde.
Min veninde har fået en bøde på 600 kr. og en plet på sin straffeattest pga. butikstyveri.
Hun kan læse sig til, at staffen vil stå i 2 år på hendes private straffeattest og 10 år til politiet og offentlige myndigheder.
Hinder det for at optage på et lovforslag om indfødsrets, når hun f.eks. vil søge om dansk statsborgskab.
VH smsma
Re: hjælp butikstyveri
Jeg syntes at man skal lade være med at stjæle og hvorfor skal tyve belønnes .Hvis man stjæler så er det ud af butikken med det samme ..... kriminelle er ikke velkommende i Danmark .......... Dem der stjæler bare for 2 kroner burde have et stembel i deres pas , så de ALDRIG får adgang til eu igen. Der er nok at lokale tyve .
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
@ closed1 - er du ikke lige lovlig farisæisk her?
@ smsma, tag det roligt. Læs her, under 'Kriminalitet':
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/s ... sation.htm
@ smsma, tag det roligt. Læs her, under 'Kriminalitet':
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/s ... sation.htm
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
fundiver199
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0 ... ?id=122009
I bilag 2 kan man se retningslinierne. Bødestraffe er til hinder for naturalisation i 3 år, men der er en bagatelgrænse på 3.000 kroner. Jeg opfatter closed1´s indlæg som ironisk ment, men det er naturligvis ikke godt at begå kriminalitet, så fy fy skamme til smsma`s veninde
I bilag 2 kan man se retningslinierne. Bødestraffe er til hinder for naturalisation i 3 år, men der er en bagatelgrænse på 3.000 kroner. Jeg opfatter closed1´s indlæg som ironisk ment, men det er naturligvis ikke godt at begå kriminalitet, så fy fy skamme til smsma`s veninde
Jeg mente ikke bogstaveligt at hun skulle smides ud med det samme ,men i hvert tilfælde tænke kraftigt over at der også går ud over alle andre udlændinge ...For det kommer til at hører sig .... Udlændinge de stjæler ....
hjælpppp... SU
Hej kære!
Jeg har faktisk et stor problem med su, håber I vil hjælpe.
Jeg går i vuc skole og har tilmeldt mig til august 2012, men glemt at forlænge su via su`s hjemesiden. Jeg har ikke fået su i denne månede og måske næste månede også. HVAD skal jeg gør? Kan jeg ikke får su tilbage til denne månede? plez hjælpppp.
Tak
Jeg har faktisk et stor problem med su, håber I vil hjælpe.
Jeg går i vuc skole og har tilmeldt mig til august 2012, men glemt at forlænge su via su`s hjemesiden. Jeg har ikke fået su i denne månede og måske næste månede også. HVAD skal jeg gør? Kan jeg ikke får su tilbage til denne månede? plez hjælpppp.
Tak
Ring til su-kontoret og bed om hjælp
Søg på ny via Su hjemmeside.
eller hendvend dig på din skoles Su/skole vejleder
Man kan desvære ikke rigtig kontakte SU tlf længere, dette skal helst gøres via ens vejleder på skolen.
eller hendvend dig på din skoles Su/skole vejleder
Man kan desvære ikke rigtig kontakte SU tlf længere, dette skal helst gøres via ens vejleder på skolen.
det er da underligt at snak om su er i en tråd om butikstyveri , det er jo ikke tyveri at få su ....