Jeg bor i sverige sammen med min mand, han har permanent opholdstilladelse og har søgt om statborgerskab i november 2017. Jeg har fået job i danmark og vil flytte sammen med min søn. Bliver så ansøgningen om statborgerskab forsinket et år hvis jeg flytter, eller hvordan er det præcis
statsborgerskab Sverige
statsborgerskab Sverige
heej
Jeg bor i sverige sammen med min mand, han har permanent opholdstilladelse og har søgt om statborgerskab i november 2017. Jeg har fået job i danmark og vil flytte sammen med min søn. Bliver så ansøgningen om statborgerskab forsinket et år hvis jeg flytter, eller hvordan er det præcis

Re: statsborgerskab Sverige
Kind123 skrev: ↑15.02.2018 00:31:33heej![]()
Jeg bor i sverige sammen med min mand, han har permanent opholdstilladelse og har søgt om statborgerskab i november 2017. Jeg har fået job i danmark og vil flytte sammen med min søn. Bliver så ansøgningen om statborgerskab forsinket et år hvis jeg flytter, eller hvordan er det præcis![]()
![]()
Hvor du bor henne, om I er gift eller skilt, er irrelevant, når han har permanent ophold.
Vi er gift, vi bor i helsingborg

Du har fået svar på spørgsmålet.
Han skal vel bo i Sverige for at få svensk statsborgerskab?
Ja, men det var jo heller ikke dit spørgsmål. Spørgsmålet lød, om du skal bo i Sverige, for at han kan blive svensk, og svaret er nej.