Min mand har haft/har midlertidig opholdstilladelse siden 2012.
I 2014 søgte vi igen og i 2017 september skal vi søge om fornyelse.
Vi havde håbet på,at vi kunne søge om permanent opholdstilladelse, men ser nu at reglerne er ændret.
Han har bestået danskuddannelse 2 sidste sommer, men nu skal man have bestået danskuddannelse 3, som et af ekstrakravene.
Mit spørgsmål er om de nye regler gælder for ham eller de gamle?
Og kan det virkelig passe, at han så pludselig ikke kan bruge danskuddannelse 2 til noget alligevel?
Håber på at høre fra jer