jeg er gravid og jeg er sygemeldt i danmark og er medlem i en akasse og har lige flyttet til sverige i helsingborg og jeg er dansk statsborger. hvad er det bedst for mig? skal jeg føde i danmark eller i sverige får jeg barselsorlov i danmark eller sveríge? håber at i kan hjælper mig og få nogen god råd
jeg er gravid og bor i sverige
jeg er gravid og bor i sverige
hej
jeg er gravid og jeg er sygemeldt i danmark og er medlem i en akasse og har lige flyttet til sverige i helsingborg og jeg er dansk statsborger. hvad er det bedst for mig? skal jeg føde i danmark eller i sverige får jeg barselsorlov i danmark eller sveríge? håber at i kan hjælper mig og få nogen god råd
tak
-
Kim P. Nyberg
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: jeg er gravid og bor i sverige
Du bør stille dit spørgsmål under fanen Sveriges- og Slesvigsløsningen, da du så vil finde dem, der kan svare på dit spørgsmål. Forummet Nyt fra ÆUG er kun til meddelelser fra ÆUG til læserne og debattørerne.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser