Rådgivningsdage starter igen

Her finder du beskeder fra ÆUGs bestyrelse m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Kim P. Nyberg
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Rådgivningsdage starter igen

Indlæg af Kim P. Nyberg » 17.01.2023 20:59:16

Som lovet tidligere, starter Ægteskab Uden Grænser nu op med rådgivningsdage igen, efter en længere pause på grund af covid-nedlukningerne de foregående år.

Søger du personlig rådgivning om visum, familiesammenføring, forlængelse, permanent opholdstilladelse eller EU-reglerne på samme område, kan du møde os på Herning Bibliotek lørdag den 28. januar 2023 kl. 11-13. Det er ganske gratis og der er ingen tilmelding. Man møder bare op. Tag gerne din ægtefælle/partner med.

Det foregår ved et af de runde borde foran børnebiblioteket, og på bordet vil være et skilt med ÆUG.
Seniorrådgiver i Ægteskab Uden Grænser

Kim P. Nyberg
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Rådgivningsdage starter igen

Indlæg af Kim P. Nyberg » 27.05.2023 10:05:11

Ups, jeg kan se, at jeg ikke har fået opdateret herinde, hvor jeg ellers har været eller vil være.

Jeg har også været på Vordingborg Bibliotek, Esbjerg Bibliotek samt Carlsbergbyen i København siden jeg skrev opslaget.

Næste sted er Aalborg Bibliotek lørdag den 3. juni 2023 kl. 11-13. På bibliotekets hjemmeside kan man se, i hvilket lokale det foregår.

Dagen efter laver jeg den sidste Facebook Live på denne side af sommerferien. Det foregår i gruppen "Ægteskab Uden Grænser -Rådgivning" kl. 15-16.

Rådgivningstelefonen 24 23 25 36 har åbent hver søndag kl. 21-22, dog ikke påskesøndag, pinsesøndag, i skolernes sommerferie samt mellem jul og nytår.
Seniorrådgiver i Ægteskab Uden Grænser

Besvar