Ægtefællesammenføring / Boligkrav

Her finder du beskeder fra ÆUGs bestyrelse m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Næstved4700
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25.03.2018 23:11:23

Ægtefællesammenføring / Boligkrav

Indlæg af Næstved4700 » 25.03.2018 23:45:35

Da min kone har fået afslag 2 gange pga. boligkravet, så ville jeg lige have noget hjælp fra Jer.
Første gang hun fik afslag var som sagt pga. boligkravet, da mig, min kone og mit barn og min bror, hans ægtefælle og hans 2 små børn plus mine forældre boede sammen i huset på 147 m2, da de mente at vi var for mange d.v.s 9 personer i boligen.
Så flyttede min bror og hans ægtefælle og hans 2 små børn ud.
Og vi ansøgte så igen, denne gang med 6 personer ( mig, min kone, mit barn og mine forældre ).
Denne gang ville US have en plantegning over boligen og det sender jeg så.
Nogen uger senere får hun afslag igen pga. boligkrav, fordi mine forældre bor med. Selvom vi har vores hver indgang til boligen og egne stuer, så skriver de at når mine forældre skal ud til indgangen, skal de gennem vores stue.

Så nu skal mine forældre flytte ud derfra, og da jeg ikke kan betale de månedlige husydelser og alle de ting man skal på et ejerhus, så står mine forældre stadig med på lånet, men de bor bare for sig selv og har ikke længere adresse her.

Så er mit spørgsmål til Jer, om der er konsekvenser at de hjælper mig med lånet ? Om udlændingestyrelsen kigger på det ?
De er jo flyttet ud ?
Håber i kan hjælpe .

På Forhånd tak :)

NADI123456
Indlæg: 45
Tilmeldt: 21.05.2014 17:57:58

Re: Ægtefællesammenføring / Boligkrav

Indlæg af NADI123456 » 30.05.2018 12:58:49

Hej

Både dine forældre skal have hver sit indgang, som jeg kan forstå så har i kun 1 enkelt indgang, nok derfor ansøgningen er afvist,
det kan bedre betale sig at lave et nyt indgang.

Dine forældre kan stadig blive ved med at betale for huset, i skal dog udarbejde en lejekontrakt hvor i så betaler for det rum i skal opholde jer under.

Besvar