Som lovet tidligere, starter Ægteskab Uden Grænser nu op med rådgivningsdage igen, efter en længere pause på grund af covid-nedlukningerne de foregående år.
Søger du personlig rådgivning om visum, familiesammenføring, forlængelse, permanent opholdstilladelse eller EU-reglerne på samme område, kan du møde os på Herning Bibliotek lørdag den 28. januar 2023 kl. 11-13. Det er ganske gratis og der er ingen tilmelding. Man møder bare op. Tag gerne din ægtefælle/partner med.
Det foregår ved et af de runde borde foran børnebiblioteket, og på bordet vil være et skilt med ÆUG.
Rådgivningsdage starter igen
-
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Rådgivningsdage starter igen
Seniorrådgiver i Ægteskab Uden Grænser
-
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: Rådgivningsdage starter igen
Ups, jeg kan se, at jeg ikke har fået opdateret herinde, hvor jeg ellers har været eller vil være.
Jeg har også været på Vordingborg Bibliotek, Esbjerg Bibliotek samt Carlsbergbyen i København siden jeg skrev opslaget.
Næste sted er Aalborg Bibliotek lørdag den 3. juni 2023 kl. 11-13. På bibliotekets hjemmeside kan man se, i hvilket lokale det foregår.
Dagen efter laver jeg den sidste Facebook Live på denne side af sommerferien. Det foregår i gruppen "Ægteskab Uden Grænser -Rådgivning" kl. 15-16.
Rådgivningstelefonen 24 23 25 36 har åbent hver søndag kl. 21-22, dog ikke påskesøndag, pinsesøndag, i skolernes sommerferie samt mellem jul og nytår.
Jeg har også været på Vordingborg Bibliotek, Esbjerg Bibliotek samt Carlsbergbyen i København siden jeg skrev opslaget.
Næste sted er Aalborg Bibliotek lørdag den 3. juni 2023 kl. 11-13. På bibliotekets hjemmeside kan man se, i hvilket lokale det foregår.
Dagen efter laver jeg den sidste Facebook Live på denne side af sommerferien. Det foregår i gruppen "Ægteskab Uden Grænser -Rådgivning" kl. 15-16.
Rådgivningstelefonen 24 23 25 36 har åbent hver søndag kl. 21-22, dog ikke påskesøndag, pinsesøndag, i skolernes sommerferie samt mellem jul og nytår.
Seniorrådgiver i Ægteskab Uden Grænser