Søgningen gav 9 resultater

af j helle
09.11.2012 00:18:33
Forum: Ophold efter EU-regler
Emne: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.
Svar: 17
Visninger: 7425

Re: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.

unskuld. i stæd for kyld skulder der stå skyld mit stavning er ikke så god sory
af j helle
09.11.2012 00:06:07
Forum: Ophold efter EU-regler
Emne: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.
Svar: 17
Visninger: 7425

Re: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.

Udlændingestyrelsen kan bekræfte, at du selv kan oversætte dokumenterne i jeres sag. Vi beklager, at du har fået forskellige svar i forhold til oversættelsen af dokumenterne i jeres sag. Vi kan desuden bekræfte, at I har mulighed for at søge om fristudsættelse, såfremt det vil tage ekstra tid for je...
af j helle
03.11.2012 22:34:30
Forum: Ophold efter EU-regler
Emne: US er jo helt til grin :/
Svar: 4
Visninger: 2285

Re: US er jo helt til grin :/

fundiver199 jeg er glad for sådan nogen som dig der virkilg hjelper folk dem skul der være nogen flere af. vis der var mang flere din støbning kun vi få et regtig godt land at leve i :) det er et kempe arbejde du laver her inde
af j helle
03.11.2012 22:12:31
Forum: Livet i Danmark
Emne: Overførsel af ægtefælles ubenyttede bundfradrag
Svar: 140
Visninger: 107895

Re: Overførsel af ægtefælles ubenyttede bundfradrag

nu er det 2012 kan jeg få konen fradrag min kone har søgt om opholdtiladlse vi kom til danmark fra spain 15 august 2012
af j helle
01.11.2012 18:59:23
Forum: Ophold efter EU-regler
Emne: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.
Svar: 17
Visninger: 7425

Re: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.

det var kun på tlf de sage det men efter jeg har ringen til us. hotling igen skal jeg ikke give dem nogen oversætlse men tak for hjelpen nu ved jeg hvem jeg kan skrive til vis der kommer et brev sener. jeg er glad for det Forum ÆUG
af j helle
31.10.2012 13:37:43
Forum: Ophold efter EU-regler
Emne: US er jo helt til grin :/
Svar: 4
Visninger: 2285

Re: US er jo helt til grin :/

jeg forstår dig. det for meget har selv en masse problemer med US så skal jeg oversæte en hel masse og så skal jeg ikke bar de selv kan finde ud af det. har bo i spain i 1. 1/2 år og vis jeg skule oversæte alt jeg har fra spain vil det koste ca. 80.000. kr da 12 sider koster ca. 9000 kr :(
af j helle
30.10.2012 21:07:59
Forum: Ophold efter EU-regler
Emne: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.
Svar: 17
Visninger: 7425

Re: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.

p.s. vis i får børn i spain har i kun en måned til at få dansk pas til barn. det kan gøres på ambasaden i madrid elder consulen i barcalona men husk vis du er man skal du være gift for at barn kan få dansk stadsbogerskab og vis i bliver der for langtid resiker at kun at få halv børnepenge når i komm...
af j helle
30.10.2012 20:29:03
Forum: Ophold efter EU-regler
Emne: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.
Svar: 17
Visninger: 7425

Re: Ophold efter EU-relgerne i Spanien.

jeg og min kone vi har også et barn samen. har selv bo i spain 1.1/2 og er ved at søge om ophold efter eu-relgerne vi har nu kempe problemer med at vi skal oversæte alt hvad vi har fra spain så vis du har de poblemer skul du vis kunne gør det i spain nu hvor du er der nede så har nogen fortalt mig a...