Velkommen til ÆUG's Forum. Hvis du ikke kan finde svaret på dine spørgsmål om visum og familiesammenføring mm. under menupunktet "jeg vil...", så kan du sikkert få svar ved at stille dem her. Mvh. ÆUG`s bestyrelse
Hej Min kæreste er blevet skilt her i danmark. Men hun har også registreret det på filipinerne og hun vil nu gerne have registreret skilsmissen der også. Et af kravene til at søge dette er følgende "Divorce law Must be issued by a state under this consulate's juridiction; AND Must be a copy that is ...