Søgningen gav 1 resultat

af bayanaka
12.04.2022 15:03:32
Forum: Nyt fra ÆUG
Emne: Bo I Tyskland og arbejde i DK
Svar: 1
Visninger: 4476

Bo I Tyskland og arbejde i DK

Hej Alle Jeg er ved at undersøge mulighederne for at mig of familien kan flytte til Flensborg og så arbejde i DK. grunden til at vi vil flytte til Flensborg først er at jeg syntes det er urimeligt at den danske stat stiller et økonomisk krav på 104.000 som skal stå i 10 år og trække negativ rente. V...