Søgningen gav 5 resultater

af Lull92
20.09.2018 19:45:18
Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
Emne: Integrationsloven
Svar: 2
Visninger: 1673

Integrationsloven

I det brev min mand modtog om opholdstilladelse står der
Da du har fået opholdstilladelse som familiesammenført, er du omfattet af integrationsloven, jf. lovens § 2, stk. 3, nr. 1.

Hvad vil det sige?
af Lull92
18.09.2018 19:21:43
Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
Emne: Familiesammenførtes rettigheder
Svar: 6
Visninger: 3238

Re: Familiesammenførtes rettigheder

Når min mand nu starter i sprogskole, får han så et eller andet form for løn/su eller har man ikke ret til noget som familiesammenført? Han vil gerne arbejde men han vil bruge det meste af tiden på sit uddannelse så han kan arbejde indenfor sundhedssektoren som han er vant til.
af Lull92
10.09.2018 12:51:54
Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
Emne: Familiesammenførtes rettigheder
Svar: 6
Visninger: 3238

Familiesammenførtes rettigheder

Hej Min mand og jeg er endelig blevet sannenført (har stillet sikkerheds garanti idag) efter danske/nationale regeler. Nu tænker vi "hvad er det næste". Han er allerede god til dansk men hvornår kan han starte i sprogskole? Gælder integrationsprogrammet også for ham eller er det frivilligt? Må han g...
af Lull92
03.09.2018 13:41:06
Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
Emne: Statistik for ægtefællesammenføring - Skriv dig på!
Svar: 158
Visninger: 131518

Re: Statistik for ægtefællesammenføring - Skriv dig på!

Dato for aflevering af ansøgning: 02 MAR 18 Dato for kvittering for ansøgning: 15 MAR 18 Dato for anmodning om yderligere information: % Dato for ansøgning er under behandling: 03 Sep 18 Dato for anmodning om bankgaranti: 06 sep 18 Dato for stillelse af bankgaranti: 10 sep 18 Dato for aflevering til...
af Lull92
21.08.2018 18:06:30
Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
Emne: Statistik for ægtefællesammenføring - Skriv dig på!
Svar: 158
Visninger: 131518

Re: Statistik for ægtefællesammenføring - Skriv dig på!

Er der nogle som har indgivet ansøgning i (primo) marts månede som har fået svar?