I det brev min mand modtog om opholdstilladelse står der
Da du har fået opholdstilladelse som familiesammenført, er du omfattet af integrationsloven, jf. lovens § 2, stk. 3, nr. 1.
Hvad vil det sige?
Søgningen gav 5 resultater
- 20.09.2018 19:45:18
- Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
- Emne: Integrationsloven
- Svar: 2
- Visninger: 1673
- 18.09.2018 19:21:43
- Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
- Emne: Familiesammenførtes rettigheder
- Svar: 6
- Visninger: 3238
Re: Familiesammenførtes rettigheder
Når min mand nu starter i sprogskole, får han så et eller andet form for løn/su eller har man ikke ret til noget som familiesammenført? Han vil gerne arbejde men han vil bruge det meste af tiden på sit uddannelse så han kan arbejde indenfor sundhedssektoren som han er vant til.
- 10.09.2018 12:51:54
- Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
- Emne: Familiesammenførtes rettigheder
- Svar: 6
- Visninger: 3238
Familiesammenførtes rettigheder
Hej Min mand og jeg er endelig blevet sannenført (har stillet sikkerheds garanti idag) efter danske/nationale regeler. Nu tænker vi "hvad er det næste". Han er allerede god til dansk men hvornår kan han starte i sprogskole? Gælder integrationsprogrammet også for ham eller er det frivilligt? Må han g...
- 03.09.2018 13:41:06
- Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
- Emne: Statistik for ægtefællesammenføring - Skriv dig på!
- Svar: 158
- Visninger: 131518
Re: Statistik for ægtefællesammenføring - Skriv dig på!
Dato for aflevering af ansøgning: 02 MAR 18 Dato for kvittering for ansøgning: 15 MAR 18 Dato for anmodning om yderligere information: % Dato for ansøgning er under behandling: 03 Sep 18 Dato for anmodning om bankgaranti: 06 sep 18 Dato for stillelse af bankgaranti: 10 sep 18 Dato for aflevering til...
- 21.08.2018 18:06:30
- Forum: Ægtefællesammenføring efter danske regler
- Emne: Statistik for ægtefællesammenføring - Skriv dig på!
- Svar: 158
- Visninger: 131518
Re: Statistik for ægtefællesammenføring - Skriv dig på!
Er der nogle som har indgivet ansøgning i (primo) marts månede som har fået svar?