Kristine skrev:Hej Stine
Hvor er det bare dejligt - er det gået sådan rimligt ok også i forhold til, hvordan US har opført sig osv?
Må jeg også spørge om noget helt andet - jeg har prøvet at sende en private message, men hvordan vedhæfter jeg oplysninger med min email og msn, så den står under mine posts?
Hvad synes din mand om Danmark, og hvordan føler han sig modtaget?
Questions, questions - håber det er ok
Mange hilsener
Kristine
Hej Kristine..
Selvf. er det okay

Hele forløbet er gået over al forventning!! Vi sendte ansøgningen ind og efter ca. 9 dage fik vi brev tilbage om, at vi manglede en enkel oplysning omkring vores udlejer - papirer på, at han virkelig var ejer af lejligheden. Oplysningerne sendte vi ca. 3 dage efter. Vi fik så brev efter ca. 3 uger, hvor de skrev at sagen var gået igang. Og 2 uger efter, midt i maj, fik vi brev om sikkerhedsstillelsen. Sikkerhedsstillelsen fik vi ordnet på 4 dage, og sendt til kommunen - som kun var 1 dag om at underskrive. Kommunen sendte den godkendte sikkerhedsstillelse til US, og her små 3 uger senere har vi fået min mands opholdstilladelse!!!

Kom idag med posten - så nyhed!!!
Min mand er utrolig glad for Danmark, men han har heller ikke oplevet noget skidt! Andet end at han selvf. ikke har syntes det har været rart at skulle den her smørre igennem... Han startede på sprogskole i marts mdr. selvbetalt, som vi prioterede. Det har givet godt, han kan allerede ha' samtaler på dansk.
Jeg ved ikke helt præcis hvad du mener med at vedhæfte dine oplysninger ved din mail og msn.?!

Men jeg vil lige prøve at sende dig en privat besked - og se om det virker.. så kan vi jo fortsætte dér!?
Rigtig god weekend..
Mvh. Stine